czwartek, 24 maja 2012

Front or back...

Rzadko zdarza się, żeby coś wyglądało dobrze, założone tyłem do przodu. Pisząc "coś", mam na myśli "coś" ciuchowego oczywiście :) O ile jednak z bluzkami czy spódniczkami można jeszcze próbować tak eksperymentować, o tyle ze spodniami już jest problem. Trochę starsze osobniki (jak autorka :)  mogą wprawdzie pamiętać krótkotrwały szał noszenia jeansów na opak, propagowany przez Kriss Kross czy innych "raperów" w latach 90', jednak na dłużej trend się nie przyjął.
Ja postanowiłam dziś spróbować z groszkową bluzką, która tył ma o wiele ciekawszy, niż gładki przód. Doszłam więc do wniosku, że wygląda całkiem nieźle, założona odwrotnie, jak myślicie?
Dziś dodatki na bogato, złote, w końcu niedawno zaczął się festival w Cannes, naoogląda się człowiek i też chce trochę pobłyszczeć jak Gwyneth czy inna Angelina  :)

 Szpilki/pumps - no name
Szorty/shorts - Attentiff
Bluzka/blouse - Vero Moda
Pasek/belt - Alain Manoukian

42 komentarze:

  1. Efekt całkiem przyjemny dla oka :D:D:D Śliczne kolorki :)
    ....ale mi przypomniałaś miłe chwile tym Kriss Kross -em :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My starsze dziewczynki mamy takie fajne wspomnienia :)

      Usuń
  2. gdybyś nie napisała, to bym się na pewno nie zorientowała, że to tył na przód:)
    świetna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie,że próbujesz kombinować i dobrze Ci to wychodzi ;)
    śliczne kolory!
    Pozdrawiam,buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Superancka stylizacja:)jestem na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowy zestaw, bardzo pozytywnie! Efekt tyłem na przód spoko, dodatkowo teraz bluzka ładnie eksponuje dekolt!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie kolorów! Tak 'letnio' :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Noooo.... Bardzo fajnie wyszło ! :)
    Śliczna bluzeczka i świetne szorty. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka zalozona tylem do przodu pasuje idealnie:-) A jakie masz sliczne butki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli chodzi o mnie to o wiele bardziej podoba mi się dekolt na plecach niż z przodu, więc ja na pewno założyłabym ją tak jak ma być. :) Co nie zmienia faktu, że tak też jest fajnie, bo i bluzka jest świetna. :) Poza tym bardzooo podobają mi się Twoje szorty! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! cudna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jak najbardziej jestem za ;) ..super to wygląda :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie wygladasz :) a bluzeczka mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyszło z tą bluzeczką:)Secik bardzo apetyczny:*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna jest ta bluzka i założona tyłem na przód świetnie sie prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja podoba mi się najbardziej z twoich wszystkich! Jest taka kolorowa, letnia i w ogóle bardzo pozytywna ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. znów niebanalny zestaw:)
    fajne te kropy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow;) śliczna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! Ciut przeszkadza mi ten sznurek pod szyją, ale poza tym super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz zgrabniutkie nóżki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że dalej folgujesz swojej miłości do grochów :D
    Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję wszystkim za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłość do grochów przemówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Really like the top you're wearing! Dots are so hot for summer :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał, świetny pomysł z założeniem bluzki 'na opak' ;)
    Dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. jak tylko zobaczyłam na modnejpolce to od razu polubiłam! wygladasz cudnie:*

    OdpowiedzUsuń
  27. jedyne, co mnie trochę drażni, to ten paseczek materiału u góry, ale poza tym rzeczywiście wygląda całkiem dobrze! :)

    ajm bek! :P

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurczę, nie wpadałbym na to! ;o Dobry pomysł, będzie trzeba wykorzystać :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli przód jest prosty, to tak jest o wiele lepiej. I pasek pod szyją całkiem intrygujący. Fajne spodenki.
    Też uprawiam takie sztuki noszenia niektórych rzeczy odwrotnie. Mam pewną bluzkę, którą noszę wyłącznie odwrotnie.
    Lubię jednak dekolty na plecach...
    Pozdrowienia ze Szczecinka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Paulinko!!
    Zapraszam do nas na konkurs 3 pary okularów do wygrania!!!!!
    http://sistersloveclothes.blogspot.com/2012/05/konkurs-okulary-od-retrofuturo.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie i ze smakiem!!! Ale te "starsze dziewczynki" mnie zaintrygowały!! Starsze znaczy w jakim wieku?:):):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej świetny pomysł z tą koszulką :) Ja jako ta starsza dziewczynka pamiętam Kris Kros i ich spodnie ubrane tył naprzód, do tego spuszczone do takiej wysokości, że zrobienie w nich większego kroku graniczyło chyba z cudem :)
    Co do stylizacji to chyba do takiej koszulki i spodenek wolałabym jakieś sandałki, lub inne buty choć trochę odkrywające stópki.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny pomysł z tą bluzką :)

    OdpowiedzUsuń