niedziela, 6 maja 2012

Tulipanna

Hej Kochani :)
Moim priorytetem na dziś jest Muniek Staszczyk :) Lider T-Love obchodzi 30-lecie pracy artystycznej, więc, podobnie jak połowa Częstochowy i okolic, wybieram się wieczorem na Plac Biegańskiego na koncert. Wystąpi m.in. Kasia Kowalska, Robert Gawliński, Staszek Sojka, i wiele innych gwiazd, które zaśpiewają największy hity T-Love. Zespół wywodzi się z Częstochowy, stawiał tutaj pierwsze kroki, a nazwy ulic czy dzielnic często pojawiają się w tekstach piosenek. No i kultowe już określenie z piosenki "King" - Miasto Świętej Wieży...
Przed koncertem wybieramy się do knajpki, dopingować nasze dziewczyny, które grają finał turnieju w Ankarze, jeśli wygramy, siatkarki jadą do Londynu :)
Zapowiada się wieczór pełen adrenaliny i dobrych (mam nadzieję!) emocji.
Tymczasem, strój z wczoraj, z piękną tulipanową bluzką od SUGARLIPS, którą zestawiłam ze skórzanymi spodniami. Fason luźnego nietoperza i te tulipany, wszystko, co lubię :)
Outfit koncertowo-meczowy jest dla mnie nadal zagadką, jak na razie króluje typowo babskie "nie mam się w co ubrać"!


 Bluzka/blouse - TUTAJ
Spodnie/trousers - H&M
Czółenka/pumps - Ryłko
Bransoletka/bracelet - Mohito

62 komentarze:

  1. Wow! Stunning pants! I love this outfit!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale mi się podoba złota bransoleta z ostatniego postu. droga była?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. srebrna, kosztowała w Cubusie po przecenie 20 zł.

      Usuń
  3. bluzeczka jest piękna!

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudowna jest ta bluzeczka. super:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw :) ciekawy wygląd bloga!
    zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tulipki swietne, takie wiosenne!!! ZEstaw idealny!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, bluzeczka extra!


    oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna tunika Paulinko :) bardzo fajnie są zestawiłaś ;) myślę, że to zestaw idealny na wieczorny wypad na miasto, miłej zabawy życzę i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudną masz tą bluzkę !!!!!!!!!!!!!!! Zakochałam się w niej!!! :)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka jest naprawdę piękna, te tulipany w połączeniu z koronką są strasznie kobiece

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzeczka olśniewająca, podoba mi sie ona!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz tulipanno :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz! piękna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jest, świetnie wygląda z spodniami ze skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna bluzka :)

    http://zuki-berlin.blogspot.de/2012/04/1st-giveaway.html
    zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz piękną bluzkę Kochana!Zakochałam się w niej aaaaaaaaaaaaa!:]

    OdpowiedzUsuń
  17. Outfit świetny ,a bluzka po prostu cudna!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie :-) ja tez zawsze narzekam ze nie mam sie w co ubrac

    OdpowiedzUsuń
  19. góra piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. T.Love<3
    Świetna stylizacja :)

    Obserwujemy i zachęcamy do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana pięknie, kobieco, ale z i pazurem ;) bardzo mi się podoba! :) ps. bluzka cudna! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. me encanta tu blog!! asi que te sigo desde yaa!!
    espero que te pases por el mio!! besitos
    http://leisceglie.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się bluzeczka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  24. i w takich chwilach żałuję, że bobas nie jest trochę większy...
    niestety koncert mnie ominie. A Tobie życzę wspaniałej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa bluzeczka...Like it!
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Pieknie! Tulipany jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz! Jak zwykle zresztą, więc co się dziwić :)

    Dziękuję za trzymanie kciuków :D :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna stylizacja! Bluzka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Look świetny. Skomentuje co ostatnio napisałaś na blogu mojej Dżasty. Fakt jest dla mnie muzą i to jest bardzo miłe. Ale tak naprawdę każda kobieta jest dla mnie wyzwaniem przed obiektywem i niejednej z was chciałbym coś pstryknąć. Bo piękno jest wokół. I warto je utrwalać. Kto wie może kiedyś zawitamy do miasta świętej wierzy? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielu, jeśli tylko będziecie z Justyną w moim mieście, zapraszam serdecznie na kawę i pogaduchy, a jesli przy okazji strzelicie mi kilka fotek, będę zachwycona!

      Usuń
  30. Obłędnie!!! Bluzka jest absolutnie boska!!!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:* i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjny zestaw, bluzeczka jest prześliczna !

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz. Przejrzałam stronkę firmy, z której masz bluzkę i bardzo mi się spodobało kilka rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. wygladasz zjawiskowo :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bluzka zawodowa, świetne połączenie! a tulipany sa iryginalne bo wszedzie tylko roze i roze....;)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. bluzka jest genialna i połączenie z tymi spodniami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz, ta bluzeczka wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O super na bluzeczka ! Całość prezentuje się wyśmienicie :)
    Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  38. bluzka powalająca śliczna jest!!!

    OdpowiedzUsuń