poniedziałek, 22 grudnia 2014

Kind of grunge...



Do tej pory myślałam, że tylko kapelusz potrafi wzbudzić dość dużą sensację na ulicach a ja czuję się wtedy jak jakaś szalona gwiazda filmowa. Okazuje się, że moje miasto jest jednak niesamowite - żółty płaszcz to nadal taka ekstrawagancja (na miarę wspomnianego okrycia głowy), której chyba normalni ludzie nie noszą, bo dalej patrzą na mnie jak na ową ekscentryczną celebrytkę :) Owszem, przy ciemnych włosach i niebieskich oczach jest to dość duży kontrast, ale nie sądziłam, że będę wzbudzać aż takie zainteresowanie! Przy pierwszym wyjściu pomyślałam, że mi się może make-up rozmazał i to dlatego, przy drugim uśmiechałam się tylko, co pewnie potęgowało wrażenie mojego szaleństwa, teraz przywykłam. Częstochowa po prostu :)
Dalej jestem kanarkiem, tym razem jednak odsłona bardziej w stylu grunge, rozcięte jeansy i ciężkie obuwie, pamiętające lata 90. Kiedyś marka Caterpillar (CAT) była bardzo popularna, obecnie wraca, zwłaszcza w modzie męskiej i nowym, lumberseksualnym trendzie. I dobrze, bo produkty godne polecenia, moje buty mają naście lat, a po odkurzeniu i wypastowaniu wyglądają dalej świetnie. Przy okazji chwała mojej Mamie, która ich nie wyrzuciła, kiedy po fazie licealnego buntu i bojówek wskoczyłam w wysokie obcasy. Zadzwoniła za to ostatnio robiąc porządku na strychu z pytaniem, czy się ich pozbyć czy może chcę dalej nosić, bo podobne trochę do moich kopytek z H&M.
I tak oto na nowo odkryłam swój stary skarb!





Foto by Mama

Buty/boots - CAT/Caterpillar
Jeansy/jenas - River Island + DIY
Bluza/blouse - Ress Trend
Płaszcz/coat - Mohito
Szalik/scarf - H&M
Torebka/bag - MacKenzie

29 komentarzy:

  1. to super, że płaszczyk się sprawdza! no bo o to chodzi ;) bardzo fajna stylówka, torebka, buty - mega! :)


    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzowski akcent w butach pasujący do płaszcza, lubię takie detale :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze !! ale ten płaszcz jest uniwersalny ! kolejne cudne połączenie !

    OdpowiedzUsuń
  4. moja najulubieńsza stylizacja ever! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są świetne!
    całe szczęście, że udało Ci się je w czeluściach domu przechować ;P
    moje ukochane buty z czasów liceum, glany, szlag trafił - mama dość wcześnie się ich z domu pozbyła ;(

    a tak żałuję!

    z tym płaszczem, to zapewniam Cię, że w Łodzi reakcje byłyby podobne ;P

    i tak, nadal uważam, że świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też miałam glany, ale po nich niestety ślad zaginął...

      Usuń
  6. Buty czadowe! Co tam Twoja mama jeszcze skrywa:)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty to nie w moim stylu, ale cała reszta jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :) płaszczyk śliczny :)

    http://www.anxo99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są świetne. Doskonale pamiętam tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny płaszcz!!!

    www.homemade-stories.blogspot.be/2014/12/nothing-to-wear.html

    OdpowiedzUsuń
  11. A moja mama takie białe lakierowane wyrzuciła chyba bo nigdzie ich nie ma! Jak ja tego faktu żałuję to szok. Tym bardziej, że patrzę tu u Ciebie na taką genialną stylizację.. Wesołych !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie przypomnę, ile fajnych rzeczy się pozbyłam to mi się chce płakać :) Wzajemnie Wesołych!

      Usuń
  12. Na mnie dziwnie patrzą gdy chodzę w moich nausznikach, taki urok małego miasta :) Fajny zestaw ale jednak bardziej podobał mi się ten pierwszy :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym wydaniu też bardzo mi się podobasz!
    Paulinko, życzę Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko i dla całej Waszej rodzinki Wesołych!

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz, ja bym się nie odważyła na płaszcz w żółtym kolorze :)
    Wesołych Świąt :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. King of krasnals :-) hy hy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już to Queen :) Kitek, idź się nudzić gdzie indziej :)

      Usuń
  16. No super masz ten płaszczyk. Niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Ci w tym płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie diy dobre,jedno rozcięcie to wg ciebie już diy ?

    OdpowiedzUsuń