środa, 17 grudnia 2014

Underneath your clothes...



Odkąd pamiętam, zawsze miałam słabość do pięknej bielizny.
Z haftem czy dodatkiem koronki, najlepiej czarnej lub w innym ciemnym kolorze. Dobrej jakości, pięknie odszytej i wyprofilowanej. Niekoniecznie zagranicznych marek, bowiem ceny bywają zawrotne, a poza tym polska branża bieliźniarska stoi naprawdę mocno i oferuje całą gamę produktów, od skromnej bawełny, po ekskluzywne modele, w bardzo przyzwoitych cenach.
Dzisiaj więc o bieliźnie słów kilka.

Piękną bieliznę nosimy przede wszystkim dla siebie.
Jest to część ubrania, która w 99% jest poza zasięgiem wzroku innych, a przynajmniej tak być powinno (wykluczając sytuacje we dwoje oczywiście :) Niemniej jednak, dobrze dobrana powinna nie odznaczać się pod odzieżą i nie być widoczna, choćby nie wiem jak markowa była. Jest to chyba zresztą dość naturalne, a przynajmniej dla większości kobiet. Sama miałam pewne opory przed publikacją dzisiejszych zdjęć, choć są najbardziej "grzeczne" jak tylko się da. A potem pomyślałam - zaraz, zaraz, w bikini pokazuję więcej ciała i nie ma problemu z wrzucaniem fotek z wakacji. A te piękne koronki mają pozostać w ukryciu? Zrobiłam więc wyjątek i dzisiaj widać dużo więcej niż normalnie :) Ale nie zmienia to faktu, że na co dzień w tak rozpiętej koszuli mnie nie zobaczycie :)

Kobieta w kunsztownej bieliźnie czuje się bardziej seksowna.
To chyba już tkwi w naszej podświadomości, nie wiem czy u Was też tak to działa, ale u mnie sprawdza się zawsze.

Nie ma lepszego prezentu dla kobiety, niż bielizna od własnego mężczyzny.
Możecie nie podzielać mojego zdania, ale lata doświadczeń własnych i rozmów z przyjaciółkami utwierdziły mnie w tym przekonaniu. Jest to podarunek z gatunku tych podnoszących nie tylko temperaturę związku ( w końcu potem trzeba to zaprezentować na sobie wybrankowi :) ale i samoocenę kobiety - skoro On kupił mi takie cudeńko, to znaczy, że jestem sexy i chce mnie w tym oglądać.

Zestaw, który mam na sobie to model RITA, dokładniej można go obejrzeć TUTAJ.
Delikatna koronka w kolorze szarym z kropelką jasnego beżu, nowa kolekcja na jesień - zimę 2014/2015.
Mnie bardzo przypadł do gustu, oczywiście na stronie jest wiele innych modeli, bardziej klasycznych lub z nutką ekstrawagancji, każdy znajdzie coś dla siebie.
Mamy do wyboru rozmiarówkę standardową lub w wersji BIG, dla Pań z pełniejszym biustem. Ponadto do kompletu można dobrać figi lub stringi, jak również koszulkę nocną.

Panowie to ostatnia chwila przed Gwiazdką, jeśli więc chcecie uszczęśliwić swoje wybranki, kupcie im taką właśnie piękną bieliznę!





 foto by BAMBI BOHO

Bielizna  - NIPPLEX


56 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. Pięknie zaprezentowałaś i bieliznę i siebie. Bardzo subtelnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo miałam napisać ! :) a brzucha to Ci zazdroszczę !!!

      Usuń
    2. Zgadzam się z Nieco Starszą Dziewczyną w 100 %. Przepiękna ty, ciekawy wpis.:)

      Usuń
  2. Bardzo ładna bielizna i zdjęcia zrobione ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim urzekają zdjecia ... Jak modelka z Victoria Secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, choć do tych Pań to mi bardzo daleko :)

      Usuń
  4. Przepiekna!!! Ty... w tym cudenku... Masz racje - seksowna bielizna to doskonaly prezent dla kobiety!
    Zdjecia genialne, cudowne, subtelne ujecia!!! Ale mimo wszystko podziwiam Twoja odwage!
    Sciskam mocno <3 Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu uwierz, tak jak napisałam, ze kostium jakoś mniejszy problem ze zdjęciami, w bieliźnie są pewne opory, ale myslę, że nie pokazałam aż tak wiele :)

      Usuń
    2. Pokazalas dokladnie tyle ile trzeba i tak jak trzeba! Ja jestem urzeczona...

      Usuń
  5. Bardzo, naprawdę bardzo ładne, subtelne zdjęcia. Dobrze, że je nam pokazałaś, bo bielizna na kobiecie zawsze lepiej się prezenuje niż ta w pudełku ;)
    Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, dlatego nie chciałam fotek "stanik na stole" :)

      Usuń
  6. Koszulka prześliczna :) I zdjęcia jak zwykle <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bielizna, bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulinko piękne zdjęcia, kuszące, ale subtelne.
    A bielizna naprawdę piękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem zdania że bielizna jest najlepszym przyjacielem kobiety :-) jednak tym razem zabiorę mikołaja na zakupy żeby przymierzyć na sobie bo ostatni zakup tego samego rozmiaru tylko innego modelu zakończył się porażką niestety. Zdjęcia cudowne i nie powinnaś mieć jakichkolwiek obiekcji, wyglądasz kobieco a nie wulgarnie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, trochę się bałam publikacji i odbioru tych zdjęć, ostatecznie rzadko są takie na blogach :)

      Usuń
  10. no no no..... podoba mi się!!! Bardzo!!!!!! super foty, super bielizna, super Ty!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna bielizna i cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaszalałaś Paulinko na pięknie! Nie, na cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna bielizna, a zdjęcia bardzo subtelne! Magia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to zasługa Bambi, zrobiła piękne fotki!

      Usuń
  14. Ciężko jest pokazać bielizne na zdjęciach i potem zdjęcia na blogu, nigdy nie wiadomo jak ludzie zareagują. Wyszło delikatnie, co najważniejsze nie wulgarnie! Piękny klimat zdjęć, a sama bielizna również bardzo mi się podoba. Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne fotki. Delikatne, subtelne, zmysłowe. Brawo !!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, ta bielizna jest absolutnie boska! Ale ja nie moge oderwać wzroku od twojej sylwetki!!! Idealna!!
    Z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulala, wiecej takich postow, wiecej! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. też kocham piękną bieliznę, mam miliardy koronkowych, seksownych i uroczych zestawów ale zawsze się trochę bałam wstawić zdjęcia w bieliźnie na bloga. Ale chyba mnie przekonałaś, że da się to zrobić w bardzo kobiecy i delikatny sposób : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam i zazdroszczę równocześnie - rewelacyjnie wyglądasz..... Bardzo seksownie, ale w sensie, że im więcej jest zakryte, niedopowiedziane, tajemnicze - tym bardziej kuszące.....
    Mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyszło, piękne zdjęcia i piękna bielizna! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. wybrałaś piękny kolor bielizny:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem. Również dlatego, że mam do Ciebie wielki sentyment i cieszę się, kiedy widzę, że najdrobniejsze rzeczy poprawiają Ci humor, a Ty robisz wszystko by czuć się dobrze. Bielizna jest piękna, zaprezentowałaś ją bardzo subtelnie, bez arogancji, ale nie nudno. Masz piękny kolor oczu na tych zdjęciach. Wpadam normalnie na kawę do Ciebie haha :D wiem, że to brzmi jak wyznania psychofana, każdy pewnie tak pomyśli, ale Ty wiesz, że to tylko czysta sympatia, wręcz przyjacielski sentyment, a o taki coraz ciężej w świecie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Nabiś, wiem, dziękuję :) A na kawę możesz wpadać do mnie o każdej porze dnia i nocy, zawsze jesteś mile widziany!

      Usuń
  23. Nie komentuję, ale bacznie śledzę i tu i na fb :)))ZAWSZE pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu, magi i tego jak umiejętnie w delikatny sposób pokazujesz siebie w różnych odsłonach !!!Zawsze jest ciekawie i zawsze muszę zajrzec chociaż na chwilkę !
    Czasami nawet brak słów by wyrazic co czuję oglądając zdjęcia, tak jak teraz jednak zawsze pozytywnie :)
    Cudowny klimat zdjęc, jakby się oglądało jedno z lepszych czasopism !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na temat swojej bielizny wypowiedziała się też ostatnio Krystyna Janda. Otóż, bardzo bojąc się zemdlenia na ulicy, nosi ten rodzaj garderoby piękny i .. czysty /żeby nie bylo wpadki przy wypadku/:)
    A Ty prezentujesz się oczywście seksownie, ale bez przesady, czyli dziewczęco i delikatnie. Sama bielizna jest śliczna i klasyczna. Ja, niestety, niestety bardzo lubię zwykłe bawełniane gacie, nad czym trochę boleję, ale tylko trochę. Pozdrawiam uroczą modelkę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wszystko pięknie zaprezentowałaś, zdjęcia są cudowne ! xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, jaka sesja, jakie ciało,jaka bielizna. Fotografka - mistrzostwo świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! Ale sexi! Boskie fotki! I choc preferuje gladka bielizne, to ta calkowicie mnie zauroczyla :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekny kolor bielizny, nigdy nie bralam go pod uwage ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. beautiful lingerie...lace is always so glam and luxurious....and you're stunning!
    amazing photos:)

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia mają pewną nutkę tajemniczości, magii i piękna, więc tym bardziej je podziwiam!
    Bielizna cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  31. kusisz, kusisz ;) sam sex !:) ale pięknie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. pieknie, sexownie, ale z klasą :)

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń