sobota, 20 grudnia 2014

Yellow coat



Kto śledzi mój fanpage (TUTAJ) ten wie, że udało mi się wreszcie kupić wymarzony żółty płaszcz. Ten kolor siedzi mi ostatnio w głowie non stop, właśnie teraz a nie latem, choć to wybitnie ciepły odcień. Chyba na zasadzie kontrastu, za oknem szaro i buro więc podświadomie szukam słońca i jego barw, choćby na ubraniu.
Zakup bardzo mnie ucieszył, nie ukrywam, bowiem chciałam typowo kanarkowy, a w sklepach jeśli już są, to bardziej musztarda niż ten miły ptaszek.
Ponieważ pomysłów na owo okrycie wierzchnie miałam kilka, postanowiłam zrobić cykl postów - trzy odsłony jednego ciuszka, zobaczymy, która wersja najbardziej przypadnie Wam do gustu.
Dzisiaj startujemy bardziej chyba jesiennie niż zimowo, ale jak jest za oknem każdy widzi (dla niezorientowanych - w Częstochowie w momencie robienia zdjęć sucho i bardzo na plusie :)
Nie każdy lubi białe spodnie noszone do płaszcza i botków, ale ja postanowiłam przełamać stereotyp, że nosimy je tylko latem. Zestawiłam je z szarością i żółcią, te trzy kolory idealnie pasują, a w kontraście z moimi ciemnymi włosami wyglądają doskonale.



Foto by BAMBI BOHO


Płaszcz/coat - Mohito
Golf/turtleneck - Strauss
Komin/scarf - no name
Spodnie/jeans - Zara
Botki/boots - Zara
Kopertówka/clutch - Play.Work.Create

47 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz!
    i bardzo dobrze, że "reszta" jest jasna - ciemna owszem, kontrastowałaby ładnie, ale nie wyglądałabyś tak wyraziście!
    te jasności cudownie Cię rozświetlają!

    kolor płaszcza jest fantastyczny - chociaż wiesz, że ja to bardziej musztardowa jestem, ale wydaje mi się, że u Ciebie ten odcień właśnie sprawdza się o wiele lepiej niż musztarda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio wyglądam w musztardzie, robiłam już kilka podejść, ale nie znalazłam odcienia dla siebie.

      Usuń
    2. może jakieś bardziej miodowe musztardy, hmmm ;)?

      Usuń
  2. genialnie i jeszcze raz genialnie !! płaszcz jest taki, że jakbym Cię spotkała na ulicy byłabym w stanie go ściągnąć z Ciebie ! a białe spodnie idealnie tutaj pasują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! bardzo zwraca uwagę na ulicy, wszyscy na mnie patrzą jak na wariata :)

      Usuń
    2. dobrze, że zwraca uwagę, przynajmniej nie jesteś taka jak inne :) chciałam jeszcze powiedzieć, że Bambi robi coraz lepsze zdjęcia !

      Usuń
  3. Ja od zawsze słyszałam, że białe spodnie tylko na lato, a Ty fajnie je wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor płaszcza jest super. Aż miło popatrzeć na odrobinę koloru przy tej szarówce na dworzu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk przepiękny- oczywista sprawa:) Stylizacja super, tylko kolor wyszedl na zdjęciach dużo fajniejszy. Mógłby taki być w realu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na monitorze nie ma różnicy, ale to kwestia kalibracji :) Monia tak czy tak jest świetny!

      Usuń
  6. Śliczny płaszczyk :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulinko piękny płaszczyk! Tym kolorem ożywisz szare ulice:). Jedyne co mnie zastanawia to czy go skracałaś, bo jakoś niefabrycznie układa się na rancie?
    A białe spodnie i to dokładnie to tych botków miałam na sobie na ostatnich zdjęciach:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia, nic z nim nie robiłam, możliwe, że jest źle uszyty.

      Usuń
  8. Też mam swój żółciutki płaszcz :) A Tobie Paulinko bardzo w nim do twarzy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba takie zestawienie kolorów, aż miło popatrzeć :) Ciekawa jestem kolejnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kopertówka świetna. nie dla mnie, wiadomo, ale prezentuje się cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski płaszcz, zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny ten plaszczyk! A jak z jego jakością?

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk ma fantastyczny kolor; ślicznie Ci w nim! co do rantu to może spróbuj odprasować pod parą? ;)
    Buziaki :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak patrzę na Twoje włosy to jestem po prostu zakochana! Wiem, że żółty płaszcz przykuwa uwagę, ale wybacz - Twoje włosy wygrały! Prawdziwe mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście genialny!
    I choć za żółtym nie przepadam, skusiłabym sie na ten płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny, ja jakoś nie mogę znaleźć żadnego fajnego płaszcza :< Pasuje Ci ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kontrastowo i pięknie!, rewelacyjne dodatki, stonowane i uśmiech jak u Mony Lisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Kochana za tak piękne porównanie do Giocondy :)

      Usuń
  18. Cudowny jest ten płaszcz, rewelacyjnie wygląda w połączeniu z bielą i szarościami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy zestaw bardzo pozytywnie. Czekam na pozostałe zestawy. Na końcu się wypowiem, który najbardziej mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się taka stylizacja i połączenie.
    SUPER LOOK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeloł kołt czyli po prostu zwykły rzułty płastrz :-D

    Nie wiem czy od tych angielskich neologizmów te szmatki mają być bardziej faszyn?

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielbię wielbię kocham!! Płaszcz i cały look w jasnej formie. Do tego Twoja uroda. Mam nadzieję, że moja stylizacja w żółtym płaszczu miała malusi wpływ na to, że płaszcz ten promujesz zimowo w formie kontrastu :D Piękna stylizacja, na pewno jest na podium Twoich naj looków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany, Twój żółty trencz natchnął mnie właśnie na zakup żółtego płaszcza! Twój look był świetny, a że oboje mamy ciemne włosy, pomyślałam, że też bym dobrze w takim wyglądała no i to zupełnie nietuzinkowy kolor na zimę. Tak więc to wszystko przez Ciebie :)

      Usuń
  23. świetny jest fason ten płaszcza i kolor idealnie do Cb pasuje:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekny plaszczyk Paulinko, taki radosny!!!! Calosc fajnie skomponowana, w moich ulubionych zimowych "jasnosciach";)
    Buziaki! Anka

    OdpowiedzUsuń
  25. GENIALNIE!! JAKIE KOLORY!!! Kochana wiesz, że uwielbiam kolory, a żółty to najlepszy wybor!
    Zachwyciło mnie twoje połączenie i wspaniałe barwy!! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobają mi się te buty! :)

    http://lensooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super wyglądasz, ten płaszcz jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniały płaszcz - pieknie komponuje sie z bielą i cudnie ze nie czarne buty !!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Połączenie żółtego z szarym jest przepiękne! Ja jednak wole ostry róż. nie widzę się w żółtym, mam dosłownie może 2 rzeczy w tym kolorze:) Wesołych Świąt Paulinko! Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń