poniedziałek, 8 grudnia 2014

Queen of Hearts


Czerwony płaszcz. Mój sposób na walkę z szaro-burością, jakby żywcem wyjętą z jakiegoś listopadowego dnia.
Nie przepadam za zimą, a tym bardziej kiedy nie ma śniegu, wolę ją jednak od jesieni. Miasto jest już pięknie oświetlone, na wystawach Mikołaje i renifery, przed Ratuszem wielka choinka, a białego puchu, który nadaje całości klimatu niestety brak.
Jak na złość, a tym roku wyjątkowo mocno dopadł mnie nastrój świąteczny. Zastanawiam się nad dekoracjami, planuję jakąś sesję foto z tym związaną (nigdy nie robiłam) no i przede wszystkim problem jak co roku - prezenty. Zaczęłam myśleć nad tym już teraz, nauczona smutnym doświadczeniem lat poprzednich, kiedy tuż przed Wigilią z rozwianym włosem i mordem w oczach przedzierałam się przez tłumy w Galerii. Po czym okazywało się, że to co wymyśliłam jest już albo wyprzedane, albo niedostępne. 
W tym roku racjonalnie podchodzę do tematu, zamierzam zrobić kilka rund, jak w meczu bokserskim :) Choć nie ukrywam, marzy mi się nokaut, gdybym od razu za pierwszym ciosem kupiła wszystko. Życzcie mi powodzenia!



 Zdjęcia VIOSNA

Kapelusz/hat - H&M
Płaszcz/coat - Zara
Torebka/bag - H&M
Kozaki/boots - Ann Field by Zalando

40 komentarzy:

  1. Przepieknie! Pasuje Ci idealnie taki czerwony plaszczyk ;)
    I swietna torebka z looong frędzlami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już zaczęłam kompletowanie prezentów, nie lubię zostawiać tego na ostatnią chwilę.
    Slicznie wyglądałaś:), a torby zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi się czerwony płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! czarny i czerwony to chyba obok czarnego i białego najbardziej klasyczna para kolorystyczna :-) nawet mi się zrymowało :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry rym :) Ale to prawda, choć czerwień nie dla każdego jest dobra, ja akurat uwielbiam!

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz!:) ja w sumie nie mam nic czerwonego oprócz bielizny i jednej spódniczki :P a, przepraszam jeszcze mam czerwony komin, muszę go wyciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kapelusze i kolor czerwony, wiec Twój zestaw przypadł mi w 100% do gustu:)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko!!!!! Jak pięknie CI w czerwieni. Pomadka zdaje się być w komplecie z płaszczem- ma identyczny odcień. Znowu szałowa torba!

    OdpowiedzUsuń
  8. i znów widzę piękny płaszcz !

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana, oczywiści, że Ci tego życzę :) śliczny ten czerwony płaszczyk i torebka w dechę ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ha! wiedziałam, że jak wieczorem tu zajrzę, to post już będzie!
    świetnie, naprawdę świetnie wyglądasz!
    jeden z tych moich ulubionych u Ciebie!
    no i zdjęcia super - dla Pani Fotograf gratulacje ;)

    P.S. ja prezenty zawsze na ostatnią chwilę kupuję ;P wcześniej przeważnie nie mam czasu i... pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwien potrafi pieknie walczyc z szaro-buroscia otoczenia! A Ty wygladasz w tym plaszczyku slicznie, klasa i szyk! Pisalam juz, ze kapeluszu Ci genialnie?;)
    Usciski! ANka

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest mistrzowska!!!
    Pięnie jest kolor płaszcza, na pewno nie zostaniesz niezauważona:)
    Całuje:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny ten płaszczyk, bardzo do twarzy Ci w czerwonym :)
    Ja mam już prawie wszystkie prezenty, też nie lubię zostawiać na ostatnią chwilę. A Częstochowa faktycznie już bardzo świąteczna, ale jeszcze nie miałam okazji zobaczyć jej wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz świetny, i masz rację, że szarą codzienność zmieniasz na kolory, ale torba skradła moje serducho, chcę taką...bardzo ładnie wyglądasz w kapeluszach. Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny plaszcz, mi tez marzy sie czerwony, ale jeszcze moj "ideal" nie stanal na mojej drodze :P
    Swietna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Już zachwycałam się na FW, ale nie mogę się powstrzymać, muszę się powtórzyć: wyglądasz po prostu spektakularnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. PIEKNIE!!! czerwień jest obłędna! Ten płaszcz też!!!
    I kochana ta cudna torebka z frędzelkami!!

    wspaniale:*
    pozdrawiam, Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Ci w tej czerwieni :) Nie przepadam za czerwonymi płaszczami ale w Twoim zestawieniu na prawdę świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mocny i energetyczny kolor. Wyglądasz świetnie w tym płaszczyku :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerwień i torebka z fredzlami świetnie się komponują. Zdjęcia idealnie oddają urok tej propozycji. Trzymam kciuki za udane zakupy :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz genialnie!!! Strasznie podobasz mi się w kapeluszu. Zawsze jak jestem w H&M to mierzę taki jak mi się podoba ale nie czuję się w nim dobrze. Może kiedyś się odważę. Przypomniałaś mi o moim czerwonym płaszczu. Jak jest tak szaro, to czerwony płaszcz jest najlepszy. Cały Twój look bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. To już któraś stylizacja, którą ostatnio widzę, z dominacją czerwieni. Widać że wszyscy tęsknią za Świętym Mikołajem.:) Ale jak najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Energetycznie i z klasą! Takim torbom też się przyglądałam ale stwierdziłam, że ja to inny przedział wiekowy :)

    OdpowiedzUsuń