piątek, 10 października 2014

VII Spotkanie Częstochowskich Blogerek za nami!



Co robimy, kiedy się spotykamy, my blogerki?
Rozmawiamy. To przede wszystkim. Dużo, na każdy temat - facetów, dzieci, pracy, blogosfery, zdjęć, butów, kremów do twarzy i innych rzeczy ważnych i mniej ważnych... Dla osób postronnych może się to wydawać dość miałkie (żeby nie powiedzieć, mało ambitne!) ale o czym w końcu rozmawiają kobiety? O wszystkim i o niczym, a prowadzenie bloga nic w tej kwestii nie zmienia, poza faktem, że dochodzi jeszcze ta sfera jako temat do obgadania. To taka dygresja, mocno spóźniona, bo a propos sytuacji z zeszłego roku a konkretnie swapa ubraniowego. Przyszło jakieś dziewczę na ową imprezę, zapewne z chęcią obejrzenia nas "na żywo"jak małpek w zoo, podsłuchało sobie fragment rozmowy na temat popularnych wówczas tiulowych spódnic, po czym wysnuło JEDYNY SŁUSZNY WNIOSEK. Że blogerki są puste, głupie, beznadziejne,rozmawiają o ubraniach itp. Nie omieszkało mnie o tym poinformować w anonimowym komentarzu, który rozbawił mnie do łez! Jasne, my blogerki modowe powinnyśmy rozmawiać o teorii cząstek elementarnych lub też wpływie malarstwa flamandzkiego na kulturę Europy... Tematy to bardzo ciekawe, owszem, ale dla pasjonatów, a my akurat bawimy się czymś innym... Pozostawię bez dalszego komentarza.
Śmiejemy się, dużo, czasem głośno, bo po prostu cieszy nas własne towarzystwo i dobrze się w nim czujemy!
Robimy zdjęcia - to już chyba taka skaza, nie tylko naszych czasów (nieśmiertelne selfie i Instagram rządzą!) ale i skrzywienie "zawodowe" - każda okazja do zrobienia fotek stylówki jest dobra!
A poza tym - doskonale się bawimy, wiele z nas zdążyło się już zaprzyjaźnić, a z racji obowiązków wszelakich nie zawsze jest okazja spotkać się prywatnie.
Integrujemy się dość mocno, teraz dołączyły również branże - kosmetyczna i kulinarna! Grupa na FB liczy już ponad 40 osób!!!

A kto był tym razem, na siódmym z kolei spotkaniu i kogo (oprócz spóźnialskich :) można zobaczyć na fotkach?

Kasia i Magda - quintessenceofbeauty.blogspot.com
Aga - gneshka.blogspot.com
Ewa - viosna000.blogspot.com
Sylwia - bambiboho.blogspot.com
Emilka - littleglamdress.pl
Ewa - simplythebest.co
Justyna - elfiesplanet.blogspot.com
Justyna - justinka.com
Paulina - styling-mylove.blogspot.com
Marta - marcherryfashion.blogspot.com
Karolina - iamcharlott.blogspot.com


29 komentarzy:

  1. Piękne :) Żałuję, że mnie nie ma w Pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wam takiego spotkania. Już dodałam się do grupy na FB, mam nadzieję, że na następnym uda mi się już być :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIem, sama Cię dodałam, jestem administratorem grupy :) Zapraszam na kolejne, pewnie będzie to blogowigilia.

      Usuń
  3. spotkanie widząc po twarzach dziewczyn bardzo się udało:) ps zapraszam do mnie na recenzję "Klasycznej setki":)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiem o czym porozmawiamy podczas najbliższego spotkania (pewnie we Wrocławiu)! O wpływie malarstwa flamandzkiego na kulturę Europy! Hura! Już nigdy więcej poruszania tematu mody i ubrań, szczerze nie wiem co interesującego jest w tej modzie ;/ brak słów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Mój Drogi, ja Ci się radzę przygotować, przynieść jakieś reprodukcje pędzla flamandzkich mistrzów :)

      Usuń
  5. kurcze..no wybacz spóźnienie, ale niestety korepetycje wzięły górę :)
    głupia klasa maturalna grr :/
    ale było świetnie! dzięki laski za pogaduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne spotkanie, zazdroszczę :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze było warto przyjść do was na ploteczki :) niech mi tu tylko jakis anonim znowu wyskoczy, to nie ręcze za siebie... kochana a gdzie fotki z Tobą. które ja robiłam? Domyślam się, że ze mnie lichy fotograf :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilko, fotograf z CIebie dobry, ale akurat ze mnie słaba modelka :)

      Usuń
  8. Każde spotkanie to super spędzony czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ok, muszę zadać to pytanie, dlaczego Polka Polce na polskim blogu pisze komentarz po angielsku? :)

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że uda mi się załapać na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaproście mnie jako zupełnie niebranżową, sprawdzę czyście takie pustaki :D
    ale serio... niedaleko mam i przełamałam pierwszy lęk wczoraj! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przyjemnością Moja Droga, tylko najbliższe to będzie pewnie blogowigilia :)

      Usuń
  12. Serio to blogerki MODOWE? wyglądaja jak każda przeciętna kobieta na ulicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie dobrze się teraz ubierają przeciętne kobiety na ulicy :)

      Usuń
  13. I moje spotkania z blogerkami podobnie wyglądają, gadamy o tym samym co Wy ;)
    Ale w Waszym składzie chetnie bym posiedziała i z Wami się wspólnie pośmiała, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. widać po pięknych zdjęciach, że udane spotkanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie spotkanie to na pewno fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że Ci się podobało :) Ale ja kurczę zdania nie zmienię - nienawidzę takich spędów. Właśnie dla mnie są "miałkie" i mam poczucie bezpowrotnej straty cennego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  17. najważniejsze żeby mieć o czym rozmawiać i dobrze czuć się w towarzystwie. Ciekawe czy ten anonim zawsze na towarzyskich imprezach rozmawia tylko na 'ambitne' tematy... hehe.
    Pozdrawiam wesołe dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak fajnie, że jest Was tyle w jednym mieście :)

    OdpowiedzUsuń