wtorek, 21 października 2014

Włóczykije...




Włóczykij z Doliny Muminków.
Pierwsze moje skojarzenie, kiedy wskoczyłam w niedzielę w ten wygodny zestaw.
Czemu jednak nie miałabym nim zostać?
Wygodę cenię, w tej kompozycji czuję się doskonale, miła odmiana od obcasów i elegancji, którą preferuję na co dzień.

A teraz trochę informacyjnie. Kochani, w sobotę między 15 a 19 odbędzie się w Galerii Jurajskiej event (info TUTAJ), związany z modą na jesień. Będę miała przyjemność w nim uczestniczyć razem z kilkoma moimi częstochowskimi blogerkami. Naszym zadaniem będzie wystylizowanie modelek, ale i będziemy odpowiadać na pytania, chętnie też doradzimy. W imieniu swoim i koleżanek zapraszam!




Foto by Mama

Botki/boots - OASAP
Jeansy/jeans - Bershka
Sweter/sweatr - Marella by Max Mara
Płaszcz/coat - Sheinside
Kapelusz/hat - H&M
Torebka/bag - Zara

41 komentarzy:

  1. jak dobrze, że zestawiłaś ten cudny płaszcz z dżinsami!
    zestawiony z czarnymi spodniami nie wyglądałby tak świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czerni go też urobię, ale pewnie z burgundem w komplecie :)

      Usuń
  2. Bardzo wloczykijowato wygladasz i to jest ...komplement;) Uwielbiam taki styl, podarte porty i nonszalancje plaszczykowa doprawiona kapeluszem;) Ekstra!
    Pozdrawiam Paulinko! Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. i w takim zestawie prezentujesz sie swietnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja, lubię do Ciebie zaglądać, bo tutaj nigdy nie ma nudy.

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny jest ten kapelusz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz świetnie wygląda z boyfriendami, a buty pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba ten zestaw! a miejsce do zdjęć jest kolorystycznie super dobrane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło trochę wymuszone, ale nie zawsze można robić w pięknych plenerach :)

      Usuń
  8. Do kapelusza nie jestem przekonana, ale płaszcz i spodnie rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Cię w takim weekendowym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylówka jak zwykle!! Paulinko jesteś cudowna, jak kameleon, widać że kochasz modę !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu! KOcham bardzo, chodź czasem żałuję, że nie jestem konsekwentna w stylu, tylko mieszam :)

      Usuń
  12. Bardzo lubię ten zestaw! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty cudowne i płaszczyk, ogolnie cala stylizacja rewelacyjna, nie bede się rozdrabniac :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I w tym wydaniu wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy w sukience czy w bardziej buntowniczym wydaniu zawsze wyglądasz świetnie, a kapelusze są wprost stworzone dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna stylizacja, bardzo delikatna :)
    Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz świetny odcień włosów. Taki chłodny. Idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko mi się podoba, w tym kapeluszu jest Ci baaardzo do Twarzy a w dżinsach się poważnie zadurzyłam !!

    Pozdrawiam Cię serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko w tym zestawie jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że event się uda :D Uwielbiam włóczylkija tego z bajki, ten stereotyp stylu i przede wszystkim Twój look. Jesiennie, wygodnie, ale stylowo kochana ;*
    Buziaki, Nabil ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Włóczykij to mój ulubiony bohater z Muminków. Porównanie w punkt. Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam Cię w tych twoich kapeluszach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najładniejszy włóczykij jakiego kiedykolwiek widziałam!!! Zestawienie tego płaszcza z jeansami wygląda świetnie, no i kapelusz jest bombowy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ach ta Twoja miłość do kapeluszy <3 piękna jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ej to może wpadniesz w rodzinne strony Włóczykiju?? :) hehe świetny płaszcz, całość bardzo gra i ta czerń na górze i dole, piąteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę podrzeć któreś z moich jeansów bo normalnie napatrzyć się na Twoje nie mogę! Może uda mi się wpaść w sobotę trochę Was pooglądać :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodobał mi się golf. Pozostałe ciuchy również ale on szczególnie zwrócił moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana rewelacyjnie wyglądasz!! buty bym przygarnęła do swojej szafy :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń