niedziela, 19 października 2014

Two points of view...





Rzadko zdarza się, żeby jeden zestaw był fotografowany przez dwóch niezależnych artystów.
Przeważnie blogerki współpracują z konkretną osobą, lub też robią sobie zdjęcia nawzajem. Przyznam się, że nie widziałam jeszcze na żadnym z blogów tego samego zestawu w interpretacji więcej niż jednego fotografa.
Mnie się ta rzadka sztuka udała.
Dziś inaczej niż zwykle, dwa punkty widzenia dwóch utalentowanych facetów :)
Jedne w wąskim kadrze, stricte fashion, okiem Michała.
Drugie autorstwa Miłosza, na tle panoramy miasta, z ratuszem oraz przepięknym muralem "Wieża Babel", który stworzył częstochowski artysta Tomasz Sętowski.





Płaszczyk/coat - PEPERUNA
Kapelusz/hat -H&M
Kozaki/boots - Bershka
Kopertówka/clutch - PlayWorkCreate

53 komentarze:

  1. Wieża Babel robi wrażenie, a jeszcze tego nie widziałam!

    ps. świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba koniecznie zobaczyć, na żywo wygląda imponująco!

      Usuń
  2. U Michała bardziej podobaja mi sie kadry i sposob fotografowania, za to obróbka na minus, jakies plamy na buzi ci porobił. U Miłosza za to obróbka lepiej wypadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko to wina bloggera, pogarsza jakość zdjęć.

      Usuń
  3. zdjęcie nr 2 ! dla mnie mistrzostwo świata <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham ten płaszcz!
    mega elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardziej widzą mi się zdjęcia Fotografa numer 1, bo nie lubię zdjęć z lampą, a druga porcja zdjęć wygląda, jakby lampą była wspomagana ;)
    była?


    ale nie zmienia to faktu, że i jeden i drugi Pan pięknie Cię przedstawił!

    płaszczyk wygląda jak sukienka i bardzo się zdziwiłam gdy przeczytałam, że ostatecznie płaszczykiem jest.
    jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie również Michał Deska o wiele lepiej ukazał Cię 'fashion' na zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne wyczucie stylu!

    u mnie jesienne stylizacje z muchą w tle
    http://projektmuchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny jest ten płaszcz :) mam podobny jednak bardziej militarny ;) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow, wyglądasz rewelacyjnie, sukienka jest boska :) Do tego ten kapelusz i kozaki- idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjne zestawienie! w płaszczyko - sukience jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. wonderful coat...when I saw it on lookbook I thought it was a dress....the hat is so perfect!
    wonderful outfit from head to toe!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcia nieporównywalnie lepsze. Zazdroszczę Ci tych fotografów... Skąd Ty ich bierzesz?;) Wyglądasz fenomenalnie. Z posta na post coraz lepiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. jakze ja Ci zazdroszcze tych zdjec!!!! Ale nie ma co sie dziwic ze chca Cie fotografowac, taki objekt az dech zapiera.Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  14. No i do tego jest to jedna z Twoich najlepszych stylizacji. Nie przypominam sobie lepszej w tej chwili, ale ponieważ mogłem o jakiejś zapomnieć uznajmy, że po prosu jest wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nabilu, już odliczamy z Bambi dni do Wro :)

      Usuń
  15. wygladasz bosko w tym kapeluszu, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie skrojony płaszczyk !

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest niesamowita, a Ty wygladasz w niej rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. na pierwszy rzut oka myślałam,że to sukienka, a tutaj zaskoczenie-płaszcz genialny jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały światopogląd w pył! też myślałam, że to sukienka :D

      Usuń
  19. Brakuje tylko czerwonego dywanu! Rozwijasz się modowo rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Paulinko jestes wspaniała!! Wyglądasz świetnie
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam te płaszcze i nie byłam do końca przekonana, ale po Twoich fotach chyba go kupię!:)

    P.S Przy zakupie na jaką kwote dostałaś bon 100zł?

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja bon obowiązuje przy zakupach powyżej 200 zł.

      Usuń
  22. przepiękny płaszczyk <3 możesz powiedzieć jaki rozmiar masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W spojrzeniu drugim widac profesjonalizm, w pierwszym - Ciebie! I dlatego "oko" Michala podoba mi sie bardziej!
    Poza tym zestaw genialny, wygladasz swiatowo i zazdroszcze Ci, zes taka fotogeniczna. I plaszcza tez;)
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  24. Oba punkty widzenia podobają mi się :) pewnie dlatego, że stylizacja jest boska <3
    nawet nie masz pojęcia jak Ci zazdroszczę tego przebrania ! pokażesz je gdzieś na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Laurko, pokażę, pewnie zrobię halloweenowego posta :)

      Usuń
  25. Świetna sesja! Interesująca i genialna stylizacja- przyciągasz uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardziej podobają mi się zdjęcia pierwszej sesji, co nie zmienia faktu, że wyglądasz wspaniale :) Płaszczyk niezwykle ciekawy, z neoprenu? Wygląda jak jesienno-zimowa propozycja na sukienkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, sztywny jak neopren ale pokrycie miła bawełna.

      Usuń
  27. Paula, zdjęcia piękne :) płaszczyk cudo...ale ja się na kozaki "rozchorowałam" (wszędzie takich właśnie poszukuję :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obaj Panowie fotografowie bardzo zdolni, aż nie wiem kogo zdjęcia podobają mi się bardziej :)
    A co do stylizacji to perfekcyjna w każdym calu, kapelusz i kozaki cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie! Sukienka idealna :) Świetnie dobrałaś do niej dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie 1 point of view :D

    OdpowiedzUsuń
  31. początkowo myślałam, że masz na sobie sukienkę =]
    świetny płaszcz i do tego w moim ulubionym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  32. O mamuniu, ten płaszcz... <3 Chcę! :) Wyglądasz wystrzałowo! Pełna klasa, i jeszcze ten kapelusz.. :)

    OdpowiedzUsuń