piątek, 24 czerwca 2011

Inspirations - Gucci autumn 2011

Zaprezentowana niedawno jesienna propozycja Gucci zapadła mi głeboko serce i duszę, podobnie zresztą jak kolekcja wiosna- lato '11 :) O ile w tej ostatniej dominowały soczyste barwy pomarańczu, fioletu, zieleni, to w pokazie jesiennym pojawiły się stonowane kolory, szarości, czerń i brązy. Szorty wciąż królują, tyle, że grubsze, łaczone z ponchem lub swetrem. Marka stawia również nadal na zakolanówki i bardzo wysokie, miękko przylegające do nóg kozaki, modne już od zeszłej zimy. Najbardziej mnie jednak ucieszyły szerokie spodnie w kant, tzw. szwedy, które występują w kilku propozycjach. Uwielbiam taki fason, fantastycznie wydłużają nogi i wysmuklają sylwetkę! Nie będę się dłużej zachwycać, bo mogłabym napisać jeszcze bardzo dużo "ochów" i "achów", niech zdjęcia mówią same za siebie :)
P.S, Miękki filcowy kapelusz z niewielkim rondem stanie się zapewne "must have" powakacyjnej garderoby..
Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony internetowej Gucci.com.













3 komentarze:

  1. uwielbiam !! Bardzo kobiece i szykowne !

    u mnie o nowej kolekcji domu mody Alexander McQueen zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety szwedy korzystnie wyglądają tylko u wysokich osób, u niskich, takich jak ja 158cm, powodują, że dziewczyna się robi okrągłą małą kuleczką, nawet jeśli jest bardzo szczupła :( a w 4 stylizacji się po prostu zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się nie zgodzę :) Mam w porywach do 162 cm wzrostu, jestem szczupła i szwedy są najlepszym fasonem spodni dla mnie! Oczywiście mowa o spodniach z nogawkami szerokimi i prostymi, ale bez przesady :)

    OdpowiedzUsuń