środa, 9 listopada 2011

Give in to me...


Hej :)
Na początek troszeczkę sentymentów i wspomnień. Należę do pokolenia trzydziestolatków, wychowanych na dwóch genialnych facetach. Pierwszy - Michael Jackson - był, jest, i będzie dla mnie absolutnym mistrzem tańca i śpiewu, królem ruchu i niesamowitego show."Thriller" to pierwszy teledysk, który jako dziecko obejrzałam i który przeraził mnie śmiertelnie. Rodzice przez pewnien czas mieli nadprogramowego lokatora w sypialni :)
Troszkę później, w latach dziewięćdziesiątych, jako nastolatka zainteresowałam się koszykówką a co za tym idzie, drugim panem MJ - na parkiecie Michael Jordan był moim guru, a chicagowskie Byki ukochaną ekipą (zdobywającą kolejne mistrzostwa NBA zresztą :)

Tyle wspomnień :) Dziś rockowo, lubię przeskok z grzecznych spódniczek oraz bluzek w lateksowe legginsy i luźne koszulki. Prezentowany shirt z ustami  upolowałam na Wszechinternetowo Nam Panującym Allegro, wiadomo, za grosze, bo na tym polega cała zabawa. Zawsze chciałam koszulkę z tym motywem, wprawdzie miały być "usta Micka Jaggera", ale co tam, podobna :)
Czerwony pasek, znany z poprzednich stylizacji, pełni tym razem rolę bransoletki.
Torebka kupiona jakiś czas temu, wrzucona do szafy i zapomniana. Na szczęście co jakiś czas robię remanent w poszukiwaniu rzeczy już nienoszonych, które wystawiam na Allegro, więc się odnalazła i viola!
Warto zauważyć, że mam kolczyki... Rzadko je noszę, bo przy rozpuszczonych włosach, w których chodzę większość czasu, kolczyków praktycznie nie widać.  Włosy z uporem maniaka zapuszczam - widzę jak rosną przeglądając stare posty. Mam dobry punkt odniesienia :)
Na koniec taka mała refleksja, kobiecy umysł jest nieodgadniony... Męczę się jak potępieniec z wykadrowaniem fotki, aby jak najmniej rzeczy zakłócało tło, w tym walczę z wycięciem stojącego na podłodze kwiatka. Dziś zrobiwszy zdjęcia pomyślałam, że może by go tak po prostu odstawić na czas sesji gdzieś na bok...


Koszulka/t-shirt - Denim CO (Primark)
Sweterek/sweater - H&M
Pasek/belt - New Yorker
Getry/leggins - no name
Torba/bag - H&M
Bransoletka-pasek/bracelet -belt - no name
Pierścionek/ring - Yes
Buty/shoes - no name


P.S. Znalazłam na słupie ogłoszeniowym plakat reklamujący sobotną imprezę w Rurze w klimatach lat osiemdziesiątych i szukam towarzyszki lub towarzysza :) 

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam torebki w stylu rocka i ta bluzka, genialna!:)
    Bardzo fajnie, ciekawie Ci to wyszło.;) Nie czytałam książki niestety, ale jeżeli uda mi się ją dostać w szkole chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. MJ był i nadal będzie genialnym artystą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny secik bardzo mi się podobasz w takim wydaniu,torba jest rewelacyjna!
    Wiesz ostatnio kilka razy u mnie na pulpicie nawigacyjnym pojawiał się Twój nowy post ale zawsze,jak weszłam do Ciebie na bloga to nie było...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię taki styl, lekka nonszalancja, rockowy pazur- bardzo fajnie.
    Gdyby nie fakt, że mam termin porodu za 2 tygodnie, chętnie bym Ci współtowarzyszyła na imprezie, ale pozostaje mi życzyć Tobie dobrej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  5. absolutnie genialna stylizacja!
    torebka i koszulka wymiatają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię zmieniać - raz dziewczęca spódniczka, raz na rockowo :) Pasek jako bransoletka to świetny pomysł, też na to wpadłam jakiś czas temu.
    No i zestaw super, tak jak lubię. torba genialna, prosta, luźna workowata a łańcuchy dodają charakteru. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cały zestaw jak najbardziej przypadł mi do gustu:) nic się nie gryzie, a jest ciekawie! koszulka - perełka! z resztą botki i torba również bardzo mi się podobają :) pasuje Ci to wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę tą koszuuuuuulkę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, jesteś mega zgrabna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny styl z pewnością będziemy tu częściej zaglądać!


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfit! Koszulka boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz. Super torba i bluzeczka!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torba!!!
    Tylko trzeba uważać z łańcuchami, kiedys obtarłam sobię ramię - miałam za dużo rzezcy w torbie;)
    pozdrawiam , dizęki za komentarz i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie ! Zgadzam się !
    Przed nałożeniem trzeba ujednolicić cerę bo czerwona szminka jest bezwzględna!
    I tak ... Białe zęby obowiązkowo :D

    torba i leginsy !!! BOMBA !<3

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna branzoletka z paska ! :) swietny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami mam wrażenie, że urodziłam się za późno. Nie miałam okazji obserwować kariery Michaela i tak naprawdę "odkryłam" go i zachwyciłam się dopiero po jego śmierci :(. Był genialnym artystą!
    Torba super! :)

    alwayswithfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję!:)
    wyglądasz bosko...
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł na bransoletkę i świetne połączenie koszulki i leginsów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ochh, muszę wykorzystać ten patent z paskiem jako bransoletka! :)
    Świeetna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba super! Chętnie bym Ci potowarzyszyła na takiej imprezie, ale sądząc po nazwie klbu jesteś z innego miasta, szkoda;) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. idelnie dobrane! bardzo mi się podoba!
    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Duzo sie dzieje w tym secie, ale wszystko swietnie wspolgra!Bardzo na TAK!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń