niedziela, 24 stycznia 2021

Man's world



Wielkie, oversizowe marynarki w męskim stylu to jeden z trendów jesieni 2020, który płynnie wszedł w rok 2021.

Zbyt szerokie ramiona, przydługie rękawy, to według wielu dyskusyjna moda, sama też dłuższą chwilę myślałam, czy i jak temat ugryźć. Niby mi się podobało, bo kocham modową ekstrawagancję, ale z drugiej strony... Ja z moim "metrem sześćdziesiąt" i przyduża marynarka... Hmm... Jak krasnal ogrodowy w ubraniu po starszym bracie :)

A potem pomyślałam o rzeczy oczywistej, czym najczęściej okiełznuję ciuchy oversize? 

Paskiem! 

Przy podkreślonej talii reszta sylwetki wraca do normy z proporcjami. No to czemu by nie spróbować?

Tylko skąd wziąć męską, lekko za dużą marynarkę? Męża nie posiadam już od dobrych kilku lat, a młodszy brat wymiarami pasuje, ale średnio marynarkowy.

Udałam się więc do miejsca, gdzie z pewnością takowe rzeczy są do wyboru do koloru i nie jest to galeria. W rzeczonej owszem, kupię za miliony monet z kolekcji damskiej lub męskiej. No właśnie, za miliony monet... A ja chcę monet przeznaczyć tylko małą sakiewkę!

W związku z powyższym, wiadomo,  kierunek second hand!

Na wzorze i kolorystyce średnio mi zależało, chodziło przede wszystkim o fason i dobrą jakość. No i udało się bez pudła, bo za 8 zł polskich upolowałam takie oto wełniane cudo.

Od góry w ogóle jestem ubrana "po męsku" bo golf, czego nie widać, też jest męski w rozmiarze XL :)

Dół za to bardzo kobiecy, więc równowaga płci została zachowana. 

I oto chodzi!






Zdjęcia by P.


Marynarka/jacket - no name

Golf/turtleneck - Lecomte

Spódnica/skirt - Forever21

Kozaki/boots - Buffalo London

Torebka/bag - no name

Pasek/belt - Bally

Naszyjnik/necklace - H&M

Zegarek/watch - Michael Kors

15 komentarzy:

  1. W modzie męskiej jest parę elementów , które można a nawet trzeba wykorzystać w damskiej garderobie, taki look Ci pasuje , jedynie co zmieniłabym to rajstopy na czarne i trochę grubsza ale koniecznie ze wzorem lub czarne zakolanówki , przytulaski dla cudownych zwierzaczków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie żadny wzorzystych rajstop w tym looku :) zakolanówki to też wynalazek sprzed kilku sezonów, nie pasują. Zdecydowanie nic bym tu nie zmieniała :)

      Usuń
  2. Świetny look, bardzo lubię takie marynarki. Kiedyś też nosiłam pasek na marynarkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze prezentujesz się w marynarce. Fryzura też fajna, miałam kiedyś taką. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow kochana ale elegancko wygląasz ;) DZISIAJ JEST SZTOS!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten minimalizm. Sama mam ze 3 kostiumy w odcieniach szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten look - minimalistyczny i z klasą <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasa, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. j'adore ce look Policière !

    OdpowiedzUsuń