niedziela, 14 sierpnia 2011

Jest taki dom...


To miejsce korciło mnie od dawna. Stary, opuszczony, drewniany i niesamowicie klimatyczny... Do tego porośnięty winoroślą, zasadzoną ręką ostatnich właścicieli...
Wybrałam dziś bardzo prosty set z moim majowym nabytkiem, sweterkiem z Asos. Wstążkowe, robione luźnym ściegiem bluzki wracają co kilka lat. Miałam taką w podstawówce, niebieską, wykończoną frędzlami z kolorowymi koralikami. Niestety, przepadła w mroku dziejów. Druga, noszona w czasach licealnych, została później spruta i przerobiona na worek plażowy, który zresztą mam do tej pory :) Trzeci, obecny sweterek, zestawiłam z ciemnymi rurkami i wysokimi butami. Nie miałam dziś ochoty na jaskrawe barwy ani wzory.
Skórzana torba jest jednym z najnowszych nabytków, kupiłam ją na przecenie w TK Maxx'ie i cieszę się, że się na nią zdecydowałam. Noszę ją praktycznie bez przerwy, pasuje do większości moich ubrań i mieści wszystkie potrzebne drobiazgi. Podobnie naszyjnik z Primark'a, który kupiłam na Allegro dwa lata temu - noszę go przez cały rok, zimą ożywia każdy sweter, latem dodaje blasku zwykłym podkoszulkom.
Tym razem zrezygnowałam z moich nieśmiertelnych okularów...
Po dlugiej przerwie powróciłam również do ciemnoamarantowej szminki, malowałam się taką dawno temu, czas na powrót...
Wieczór spędzam bardzo spokojnie, butelczyna Desperadoska plus Mistrz Stephen King - serial "Lśnienie", a potem jeszcze "Szpital Królestwo". Po wczorajszych atrakcjach dziś zdecydowanie muszę odpocząć :)

 



Buty/Shoes - New Look
Jeansy/Jeans - Zara Woman
Bluzka/blouse - ASOS
Naszyjnik/necklace - Primark
Pierścionek/ring - Kruk
Torba/bag - TK Maxx

4 komentarze:

  1. Hej :) Fajna, prosta stylizacja, bez zbędnych udziwnień a naszyjnik jest genialny! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz! Bluzeczka przepiękna.

    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetneeee! Przepiękny zestaw

    Greets:*

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu swetry ;) Sama niedawno kupiłam podobny ;) Już dziś będzie z nim w roli głównej outfit na moim blogu, dlatego zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń