czwartek, 12 stycznia 2012

Szafir i złoto

Hej :)
Chyba nie będzie to nic odkrywczego, jeśli napiszę, że czekam z niecierpliwością na wiosnę. Jestem zwierzęciem całkowicie ciepłolubnym, od października do kwietnia właściwie ciągle mi zimno. No i brak słońca działa destrukcyjnie na mój nastrój, pocieszam się, że większość z Nas tak ma :)
Dzisiejszy zestaw "urodził" się w trakcie komponowania czegoś innego, co było fajne w mojej głowie, natomiast po zmierzeniu okazało się totalnym niewypałem. Przy mojej figurze osiągnęłam wygląd a la gracz w futbol amerykański, tylko dać mi do rąk tą smieszną owalną piłkę i wypuścić na boisko... Składniki odzieżowe tamtego seta szybko wróciły więc do szafy, a w głowie z cichym kliknięciem pojawił się nagle ten zestaw. Generalnie w moim życiu wielką rolę odgrywa intuicja i przeczucia, znajomi śmieją się, że jestem czarownicą, albo wróżką jak kto woli :) Jak widać, w dziedzinie mody również to działa... Zobaczycie, latem będziemy znów nosić spodnie dzwony, tak czuję przez skórę :)
Mam w głowie kilka stereotypów modowych, które staram się przełamywać, z większym lub mniejszym efektem. Jednym z nich jest przeświadczenie, że do szarości nosimy tylko srebrne dodatki, nie mam pojęcia skąd mi się to wzięło. Jednak, gdy zestawiłam te spodenki i koszulę ze srebrem, jakoś tak nudą powiało, smutno i ponuro... Później rzut oka do przepastnej szuflady z paskami... i dorwałam moje kochane Moschino, koszulę ożywiłam również długim wisiorkiem z H&M. Gdybym jeszcze do tego miała blond włosy, byłoby idealnie :) Nie, żartuję, jestem bardzo przywiązana do mojego naturalnego koloru, choć nie zaprzeczę, że pokusa rozjasnienia chodzi za mną od dobrych kilku lat. Powstrzymuje mnie tempo, w jakim moje włosy rosną, musiałbym co tydzień farbować odrosty, jakoś mnie to zniechęca. Koniec pisaniny, buźka :)


Pantofelki/shoes - Ryłko
Spodenki/shorts - Oodji
Pasek/belt - Moschino
Koszula/shirt - H&M
Naszyjnik/necklace - H&M

22 komentarze:

  1. fajny blog. (;

    obserwujemy .? ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za fikuśna fryzurka :) Jak zrobiłaś takie dzieło? Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba, kiedy tworzysz takie fantazje na swojej głowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zestaw, ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja fryzurka, hmm... W zamierzeniu miały być miękkie fale, wyszła fryzura, która kojarzy mi się z Loreną z "Czystej Krwi". Do zrobienia bardzo prosto, papiloty na noc i voila!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie! Spodenki są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the sorts. Are they leather? They go great with the blue shirt!

    Maria

    http://www.unidentifiedlifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No, they aren,t, it's some kind of artificial leather.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw!!! Jakbym miała takie nogi tez bym pewnie nie omieszkała wskoczyć w coś tak pięknego :D Super! .... aaaaaaaaaa.... a fryzurka rewelacja !!! :D:D:D Pozdrawiam ...

    http://dream-and-be-happy-by-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!Padłam!Kochana secik jest fantastyczny!A i fryzurką mnie zaskoczyłaś,bardzo Ci pasuje,ślicznie:):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, uwielbiam tą granatową koszulę :) Idealnie pasują do niej złote dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie szorty! i swietna fryzurka! kobieta z klasą- pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. łeee... nie rób tego więcej z włosami! dużo lepiej Ci w takich z poprzedniego posta. jednak co do ich koloru - nie rozstawaj się z nim! po pierwsze dlatego, że jest ładny. po drugie dlatego, że już do niego nie wrócisz. farbuję się od wiek wieków (od kilku lat na jeden i ten sam kolor) - choć ja akurat dlatego, że kolor naturalny mam co najmniej niezadowalający - i chociaż czasem przychodzi mi do głowy wrócić do naturalnego (pewnie tylko po to, by zacząć farbować się na inny niż teraz :D), to jednak jest to trudne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się kolor koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna bluzka!! świetny kolor, dobrze Ci w takim ;) a poza tym fajniutka ta nowa fryzurka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula ma piękny kolor, fajnie się komponuje z kolorem spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodenki sa obledne ;) Buziaki i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, ogólnie ślicznie dobrałaś kolory, fajnie to wygląda.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna stylizacja! pasek cudo! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń