poniedziałek, 30 lipca 2012

Czarno-biały charakter...


Podobno życie nie jest czarno- białe, składa się z wielu odcieni szarości... W części się z tym zgadzam, choć uważam, że niektóre sytuacje stawiają nas przed  prostym dualistycznym wyborem, sami sobie utrudniamy życie doszukując się czegoś na siłę.
Na szczęście moda może być czarno biała, bez dodatkowego bagażu barw, dlatego dziś taki właśnie zestaw, złamany tylko małą saszetką do ręki.
Czy zdarza Wam się przechodzić obok sklepu, zobaczyć ciuch na wystawie, wejść i go kupić? Mnie czasem tak i tak było właśnie z moją białą bluzką.  Na swoje usprawiedliwienie mam fakt, że był to sh więc cena jak się domyślacie była zabójcza, a bluzeczka wisiała na obskurnym wieszaku i jeszcze bardziej obskurnej kracie na zewnątrz przybytku. Taka samotna, biedna, szeptała "zabierz mnie do domu"... Wpadła mi w oko od razu, co nie było trudne, bo wyróżniała się wśród innych szmatek (naprawdę szmatek), poza tym jestem wzrokowcem. Po obejrzeniu niemal przez lupę (nie lubię ciuchów uszkodzonych czy ze śladami używania) oraz zmierzeniu, stała się moja. No dobrze, jeszcze musiałam za nią zapłacić. Potem tylko podwójne pranie i już, koronkowy paryski szyk za całe 12 zł! Poważnie, jest francuskiej marki On N'est Pas Des Anges, więc nawet jeśli nie paryski, to może choć rodem z Cannes :)


Szpilki/pumps - Atmosphere
Spodnie/trousers - Miss Sixty
Bluzka/blouse - On N'Est Pas Des Anges
Kopertówka/clutch - no name
Naszyjnik/necklace - Warehouse
Obrączki/rings - H&M

56 komentarzy:

  1. Jak ja kocham to zestawienie kolorystyczne ! Hehe :) pieknie naszyjnik zrobił na mnie ogromne wrażenie jest genialny:) kopertówka dodaje uroku całej stylizacji :) świetnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W sh można znaleźć niekiedy prawdziwe skarby - jak ta bluzka właśnie. Świetny łup

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo elegancko... Prawdziwy francuski szyk! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Kochana wyglądasz,mega szykownie!Bluzka jest fantastyczna:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubóstwiam bluzkę!! Jeszcze z sh! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka powala! przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty dziś pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie,bardzo pasuje Ci taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  9. klasa, szyk, elegancja... tak, jesteś mistrzynią elegancji!
    Zachwycająco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak zwykle bomba!!! Bluzeczka wymiata.... a cudeńko na szyi chętnie bym Ci skradła :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. to twoja moja naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj najlepsza stylizacja - kofam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Ty masz szczuplutkie nóżki ;o godne pozazdroszczenia! Piękna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te ubrania szepczące z wystawy ,,zabierz mnie do domu":) Wtedy zakupy nie trwają całego dnia;) Czasem ciuchy z sh nie mają żadnych śladów użytkowania i dlatego warto do takich sklepów chodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja droga jak to dobrze, ze sie posluchalas podszeptow sh bluzki, bo zgrzeszylabys bardzo i pokute bym ci zadala :). Bluzka cudna, delikatna, romantyczna i elegancka. Caly zestaw polaczony z wielkim smakiem i wyczuciem. Przelamnie czerni i bieli kolorowa kopertowka - jak najbardziej! Boje sie troche powiedziec, ze to twoj najlepszy zestaw, bo mi sie chce o kazdym tak mowic :).

    OdpowiedzUsuń
  15. omg! such a beautiful outfit,i love it girl..i really love your top..
    let's follow each other,followed me too!

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka naprawdę prześliczna, gratutuluję zakupu ! Pięknie wyglądasz bardzo elegancko i z klasą!
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie !!

    bluzeczka prześliczna !!!

    uwielbiam takie zdobycze z SG :)


    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka kolorystyka nigdy mi się nie znudzi :)

    Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubie klasyke, taki zestaw zdecydowanie do ciebie pasuje, wg mnie najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super.:)


    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania bloga.
    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, udało Ci się z tą bluzką! Grzechem byłoby jej nie wziąć ;)
    Pięknie i elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna ta koszula! świetna gra kontrastu, dobry akcent koloru... no i ta biżuteria! bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. masz bardzo oryginalna bluzkę, na prawdę ciekawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie stonowane zestawy z jedną 'plamą' koloru. Niby nic, a cieszy oko. SUPER

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie połączenia, czerń biel i jakiś wyrazisty kolorowy dodatek. Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładna bluzka :) fajnie wygladasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. najbardziej urzekł mnie naszyjnik- piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham połączenie czerni z bielą, potrafi zachwycić ! wyglądasz świetnie, ta koszulka ma ładne podkreślenie tali i do tego obcisłe rurki, super ! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, jakaś Ty dzisiaj elegancka ;) ps. bluzeczkę też bym chętnie przygarnęła...cudna jest ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie będę oryginalna mówiąc, że uwielbiam ponadczasowe połączenie czerni i bieli ( choć uwielbiam) ale muszę napisać, że ten naszyjnik wygląda rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  31. omg sucha fab look! lovin your top and necklace!! i just followed your beautiful blog, love!

    If you have time, I'd love to hear what you think of my latest post! and i hope you follow mine back. <3

    kisses from Manila..

    xx Dannah

    artislifesoisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj Kochana, wreszcie mam czas by usiąść i pooglądać blogi.;)
    Widzę wiele zmian na blogu, na Modnej już kilka razy widziałam, że uzyskałaś tytuł, gratuluję, oby tak dalej!:)
    Czasami tak mam... coś jest na wystawie a ja przechodząc obok nie mogę się powstrzymać przed zakupem danej rzeczy:)
    Wykonanie klasyki w Twoim wydaniu wyszło fenomenalnie. Koszula robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się zastanawiałam co się stało, bo troszkę zniknęłaś. Fajnie, że jesteś spowrotem :)

      Usuń
  33. Po prostu brak słów-Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana! sama nie zrezygnowałabym z zakupu takiej cudnej bluzki!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. KOchani, dzięki za wszystkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna ta bluzeczka, już znam jej każdy szczegół. Cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. super! uwielbiam klasyczne polaczenia kolorow :) dodaje do obserwowanych jesli znajdziesz chwile zapraszam do siebie www.mafashima.blogspot.com :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie! Genialna biżuteria! Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. bluzeczka jest zachwycająca, a czarno-białe zestawy są zawsze piękne, ponadczasowe i bardzo eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  40. dodam tylko, że bluzka bardzo mi się podoba =]

    OdpowiedzUsuń