niedziela, 22 stycznia 2017

Dziewczyna pilota



Miłość do kurtki pilotki kwitnie.
Podobno szanująca się blogerka nie powinna pokazywać tego samego ciucha w kilku postach "pod rząd". Że niby szafa taka zróżnicowana, że szukanie nowych rozwiązań, że moda i że ... takie tam, różne powody :)
A z drugiej strony taka jest kobieca natura, chyba większość z nas gdy tylko kupi nowy ciuch, może go nosić w kółko tydzień czy dwa. Pasuje on do wszystkiego i na większość okazji. Tym bardziej, gdy jest okryciem wierzchnim. No i gdy jest to prawda!

Dziś więc wygrywa natura kobiety, nie blogerki i zestaw klasyczny, z jeansami i sztybletami. To mój pewniak tej zimy.

A co by blogerską próżność nieco jednak nasycić :) fotka w śniegu typu "rzucamy śnieżek, cieszymy się zimą". Wszystkie mają, mam i ja :)

A tak zupełnie na poważnie, to już wiosnę poproszę!

Miłej niedzieli i dobrego tygodnia Kochani :)




Foto by Mama


Kurtka/jacket - Steve Madden by TK Maxx 
Szalik/scarf - Burberry
Jeansy/jeans - Hollister
Botki/boots - Stradivarius

59 komentarzy:

  1. Aż mi za zwyczajnie jak na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze lubię się wyróżniać, a tutaj pokazuję to co rzeczywiście noszę :)

      Usuń
  2. Widzę, że bardzo pokochałaś swoją kurteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jak mnie się coś spodoba, to potrafię to nosić bez przerwy :) Więc to normalne :)
    a jakie TY masz piękne oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest ta kurteczka, i cudna z dziebie dziewczyna pilota :) A ja nie wiem co powinna szanująca się blogerka, kobieta, i ktokolwiek, i obym nigdy się nie dowiedziała :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest bardzo fajna, więc nie dziwię się, że tak chętnie ją obnaszasz!

    Ja też chcę już wiosnę ;P Dziś idąc z auta do klatki zakopałam się w jakiejś zaspie, bo pies sąsiadów wyrył dziurę w trawniku, a potem jak napadało na to śniegu, to dziury nie było widać ;P

    Wpadłam po kolano ;P

    A zdjęcie ze śniegiem pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam rano odkopywać samochód na parkingu :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę Ci tej kurtki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka ładna :) ja często mam kilka zdjęć pod rząd w tych samych rzeczach :-p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak coś lubię to noszę nawet kilka lat bez przerwy. Na blogu często pokazuję te same rzeczy po kilka razy, może nie te pierwszoplanowe, choć i te pokazywałabym częściej, ale zawsze z chęcią przemycę to co już było. A kurtkę możesz pokazać nawet trzeci raz pod rząd, bo z chęcią mogę ją oglądać i w kolejnej odsłonie. Zdjęcia urocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyno pilota - pięknie. Kurtka jest świetna i pokazuj jak tylko masz na to ochotę. Piękne zdjęcia...też chcę już wiosnę.
    Cieplutko pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, a kurtka to prawdziwa perełka. No i zdjęcia jak zwykle rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie codzienne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest fajnie, klasycznie i na luzie :)
    Co do kawy to koniecznie niebawem :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. U ciebie tez widze zima na calego :) Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez zakochałabym się w tej pilotce, wyglądasz w niej super!


    Zapraszam na nowego posta:
    http://zielynskaclothes.blogspot.com/2017/01/zielynska.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Niema nic złego w pokazywaniu tej samej rzeczy kilka razy. Piękna pilotka. Klasyczne rzeczy zawsze są w modzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugie zdjęcie świetne :)
    A kurteczka bardzo, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. test zdany, pilotka wciąż mnie zachwyca!!! ;) no i w tym roku tez mam zimę ze śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I find it very cute . .. Really nice :) Amazing total look
    I love so much this your looking :)♥
    Regards
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, klasycznie ale z charakterem . Kurtka świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka jest piękna i nic dziwnego, że chętnie ją nosisz :) lubię takie zwykłe, codzienne zestawy! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Drugie zdjęcie jest świetne!!!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak się coś lubi i pasuje, to się nosi i tyle. I w rożnych kombinacjach, do woli:) W ogóle świetny zestaw, taki zwyczajnie niezwyczajny:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładna ramoneska, fajnie się komponuję z kontrastującym kolorem szalika.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tymi okryciami wierzchnimi to jest dla blogerki problem zimą. Przynajmniej dla mnie... Trzeba by mieć pierdylion różnych kurtek, płaszczy itp żeby za każdym razem pokazać coś nowego. Dlatego i ja jestem zimą powtarzalna i wybieram to, co lubię najbardziej i jest uniwersalne :) Stylizacja bardzo fajna! Chyba muszę następnym razem też zrobić fotkę z rzucaniem śniegu... póki jeszcze jest :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ale też jest tak, że masz masę ciuchów a nosisz te ulubione :)

      Usuń
  25. Jak ja Cię rozumiem z tym chodzeniem w kółko w ulubionym ciuchu :-)) Też tak mam! I wolę, jak dziewczyny pokazują ubrania, w których faktycznie chodzą - nawet jeśli często przewijają się te same elementy. To jest właśnie fajne, żeby zobaczyć, jak można zaaranżować na wiele sposobów ten sam ciuch i wycisnąć z niego maksimum :-)
    WIELBIĘ!! tę ostatnią fotkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Martusiu! Właśnie też tak uważam, ubranie a nie przebranie tylko do zdjęć.

      Usuń
  26. Ja Twój post zacząłbym tak: "Każda szanująca się blogerka potrafi tak ograć swoja rzeczy z szafy, żeby wyglądały tak jakby założyła je pierwszy raz". I tak jest z tą kurtką, w każdej stylizacji wygląda zupełnie inaczej i każdej stylizacji nadaje innego charakteru.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw! Idealny na co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja te kurtke widze na Tobie drugi raz ,wiec nie moge narzekac:)))na ten moment nuda nie powialo :)))) i zakladam,ze tak nie bedzie jeszcze przez bardzo dlugi czas.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. wow jestem zachwycona zdjęciami! a kurtka jak marzenie pzdr www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wg. mnie zajebista blogerka nosi swoje ulubione ciuchy i często je pokazuje, ale w każdym zestawie wygląda tak czy siak bajecznie :) bo nie sztuką jest mieć szafę, z której się wysypuje i nie wyobrażać sobie 2 razy pokazać jedną i tą samą rzecz na blogu, a właśnie mieć odzież uniwersalną i pokazywać jej różne zestawienia i kombinacje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczna jest ta kurtka, wyglądasz bombowo <3
    Obserwuję i miło mi będzie jak wrócisz :*

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. przegenialna jest ta kurtka! Ja ostatnio w tk maxxie upolowałam pidżamę Oscar de la Renta za 10 zł na jakiejś mega wyprzedaży :D

    OdpowiedzUsuń