niedziela, 15 sierpnia 2021

Upstream

 


Jako, że istota ze mnie skomplikowana, a całe tabuny ludzi (płci obojga!) twierdzą, że ciężko mnie zrozumieć, lubię czasem iść pod prąd. Nie zawsze, bo jednak wpajany od dziecka konformizm często bierze górę, natomiast im jestem starsza, tym bardziej, no wiecie... lata mi to :) 

Nie należy tu mylić nonkonformizmu z chamstwem czy bezczelnością, tego pierwszego unikam jak ognia, to drugie mi się zdarza, ale jednak klasa i dobre wychowanie mogą i powinny iść z indywidualizmem w parze.

Powyższe, bardzo luźne myśli, które przyszły mi do głowy nijak nie mają się do stylizacji z dzisiejszego posta :) 

Może jedynie o tyle, że przemycam w niej pewne smaczki, które wpisują się w tryb "pod prąd". Widziałam to choćby w spojrzeniach mijających mnie dziś ludzi, chustka na głowie i ciemne okulary okazują się atrybutami mocno wyróżniającymi w tłumie.

Jeszcze tydzień i urlop - nadal nie wybrałam destynacji i hotelu! 

Nastrój mam jednak bardzo "holiday", co zresztą widać po stroju :)









Zdjęcia by Mar


Szorty/shorts - Stradivarius

Bluzka/blouse - Miss Selfridge

Chustka/scarf - Guess

Okulary/sunglasses - Ray Ban

Buty/shoes - no name

Siatka/bag - no name (vintage)

7 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, piękna fryzura i cała reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykre, że w Polsce wciąż takie dodatki jak chustka czy kapelusz wciąż wzbudzają jakąś sensację, chociaż myślę, że te spojrzenia w stosunku do Ciebie były jednak pełne uznania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Polsce niestety każdy przejaw ekstrawagancji w wyglądzie wzbudza sensację :)

      Usuń
  3. Ooo - jaki super letni look! Mega pozytywnie mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super stylizacja! Jeśli chodzi o refleksję dotyczącą przyciągania spojrzeń... Kiedyś bardzo mnie to irytowało, a potem pomyślałam sobie: trudno, właściwie biorąc pod uwagę fakt, że 95% ludzi w Polsce wygląda tak samo, to od razu zwraca się uwagę na coś, co jest inne, oryginalne. W sumie ja sama na to zwracam uwagę! Ale życzliwie :) I myślę, że ta życzliwość jest tutaj warunkiem. Pozdrowiwienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! Teraz już jesień coraz bliżej, tym bardziej miło wrócić wspomnieniami do takich wakacyjnych looków :)

    OdpowiedzUsuń