czwartek, 14 lipca 2011

Hole in the sky

 Hejka :)
Wczoraj sprawdzałam pogodę na Onecie, dziś w Częstochowie miało być 28 stopni i bezchmurne niebo. Było. Do godziny 11... Od przedpołudnia pada, czatowałam więc na dziurę w chmurach, która pozwoliłaby mi zrobić fotki. Na szczęście udało się, choć pod koniec znów z nieba poleciały grube krople ciepłego, letniego deszczu.
Dziś secik randkowy, tak na trzecią randkę... Na pierwszą i drugą zbyt sexy, nie można za bardzo rozpraszać kogoś kogo zamierza się dopiero poznać :) A na poważnie, szorty z wyższym stanem chodziły mi po głowie od pewnego czasu. W pierwotnej wersji miały być różowe, ale w końcu kupiłam koralowo-pomarańczowe. Różowych w Czewce brak, koralowe też w deficycie, nabyłam ostatnią parę. Przydadzą się nad morze, wyjeżdżam za tydzień i zaklinam Onet, żeby jednak tym razem słoneczne prognozy były trafne :) Bluzka to nowy nabytek, dekolt jest wykończony małymi tasiemkami imitującymi kwiatuszki, strasznie mi się spodobała, no i była PRZECENIONA :)
Za oknem znów leje, uwielbiam deszcz latem, biegnę więc usiąść na schodach i posłuchać jak szumi...




Buty/shoes - New Look
Spodenki/shorts - Attentif
Pasek/belt - River Island
Bluzka/blouse - Stradivarius
Bransoletka/bracelet - Cubus 

6 komentarzy:

  1. great outfit!
    love your shorts!

    new post up, check it out
    would love to have your as a follower

    OdpowiedzUsuń
  2. super spodenki
    pozdrawiam
    http://swiat-kuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buty :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej fajny strój ale raczej powinnaś unikać ciemnej góry do jasnego dołu. Jesteś zgrabna dziewczyną a ta kombinacja sprawiła, ze nie wydajesz sie proporcjonalna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń