niedziela, 6 listopada 2016

Who's that girl?



Nie lubię jesieni, ale jestem w stanie zaakceptować, gdy jest taka jak w ubiegłą sobotę - niby chłodna, ale słoneczna i bez deszczu.
Zwłaszcza, gdy w planach mam oprowadzanie po Częstochowie miłego gościa :).
Z Anią z bloga Corba Style poznałyśmy się podczas lipcowego See Bloggers w Gdyni i umówiłyśmy na wspólną kawę po powrocie.
Jednak ze względu na urlopy i różne inne okoliczności, nasze spotkanie doszło do skutku dopiero wczoraj.
Spędziłyśmy super dzień na rozmowach, obiedzie oraz oraz długim spacerze Alejami prosto na Jasną Górę. Na koniec zaliczyłyśmy mały shopping w Jurajskiej więc Ania odjechała wieczorem do Katowic z kilkoma dodatkowymi torbami :)
Oczywiście jak na blogerki przystało nie obyło się bez zdjęć.
Efekty widzicie poniżej, mój sobotni zestaw właśnie.
Dość uniwersalny, bo musiałam ubrać się tak, by i w plenerze i w kawiarni i na terenie Klasztoru Jasnogórskiego wyglądać odpowiednio. Myślę, że mi się udało.

A kto spostrzegawczy zauważył pewnie, że ścięłam włosy.
Bardzo spontaniczny czwartkowy pomysł, uwieńczony realizacją jeszcze tego samego dnia.
Zdecydowanie lżej mi na głowie, a taki dłuższy bob "chodził za mną" już od wiosny.
Z kim Wam się teraz kojarzę?
Od moich znajomych padło już porównanie do Umy Thurman w "Pulp Fiction" i małej Natalie Portman w "Leonie Zawodowcu". Jakieś inne pomysły? :)





Foto: Ania

Szal/scarf - Burberry
Płaszcz/coat - Shein
Jeansy/jeans - ACNE
Sweter/sweater - TUTAJ
Torebka/bag - Michael Kors
Botki/boots - Dee Zee

75 komentarzy:

  1. Ładna fryzura, która sprawiła, że wyglądasz zdecydowanie młodziej:)
    Bardzo lubię Twój sposób pisania i dlatego tak chętnie tu wchodzę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, za oba komplementy!!! Tak mi się zrobiło miło w okolicach serducha, zwłaszcza przy tym o pisaniu <3 To strasznie fajne uczucie jeśli komuś podoba się to, co robisz!

      Usuń
  2. Bardzo pozytywną zmiana :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  3. €świetny klasyczny zestaw
    Podoba mi się Twoja nowa fryzura
    Mnie też kusi takie cięcie.
    Super że moglyscie się spotkać, szkoda że ja mam tak daleko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, ja ciągle mam nadzieję, że się spotkamy w końcu!!!

      Usuń
  4. Paula w czasach mojej młodości, taka fryzura nazywała się na Kleopatrę. Ładnie wyglądasz, ale to oczywiste bo jesteś bardzo atrakcyjna. Stylówka też super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Marzenko! Ja jako fanka Starożytności i Egiptu z tamtej epoki też mam takie skojarzenie :)

      Usuń
  5. Szybka jesteś z tym wpisem :) Mi się bardzo twój zestaw podobał. Lubię to połączenie kolorów, jak było widać :) I podobasz mi się w tych krótkich włosach. Zadziornie ;)
    Jeszcze raz dziękuję za wspaniały dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to ja dziękuję! To był super dzień, do powtórzenia wkrótce! No i "oko" masz doskonałe - fotki wyszły świetnie!

      Usuń
  6. fryzura zdecydowanie na tak! sama chciałam się tak obciąć, ale muszę mieć taka długość, żeby dało je się spiąć. Po ciąży włosy niestety lecą jak szalone! I bardzo podoba mi się płaszcz, ciągle o takim marzę, ale wiecznie mi się nie podoba jak w nim wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko przy tej długości już zepnę, też mi na tym zależało bo przy czynnościach przyziemnych typu sprzątanie to jednak wielka wygoda :) A płaszcz już wiekowy, szukam takowego podobnego, tylko w dłuższej wersji.

      Usuń
  7. ależ mi się podoba Twój płaszczyk - szukam niemalże identycznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka grubsza marynarka niemalże, ale lubię go :)

      Usuń
  8. Tak!
    Moja mama :D Już dawno temu orzekliśmy z Leszkiem, że wyglądasz w stu procentach jak moja mama w latach młodości (rysy twarzy, karnacja itp), a teraz jak skróciłaś włosy, to już w ogóle :D

    Bardzo Ci ładnie w tej nowej fryzurze, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mnie teraz powaliłaś tą Mamą :) Dziecinko to już wiesz jak do mnie mówić:) A na poważnie, dziękuję Mar :)

      Usuń
  9. Fajna fryzurka i bardzo fajny look :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę jakie zmiany tu widzę! Włosy krótsze o ... połowę? :)
    Pięknie Ci tak! I bardzo fajny jesienny zestawik stworzyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak wyszło, że prawie o połowę :) Tak mi lekko, fajnie i wygodnie - przy konieczności codziennego mycia jest to zasadnicza różnica :) Dzięki KOchana za komentarz!

      Usuń
  11. Pasuje Ci kolor czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobasz mi się w tym kontrastowym zestawie kolorów, pięknie Ci w czerwieni i z czerwoną pomadką ( zazdroszczę :) Bardzo fajny zestaw, śliczna torebka, a odnośnie fryzury, to podobasz mi się tak samo i w długich, i w krótszych włosach, i oba skojarzenia trafne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa fryzurka - fantastycznie wyglądasz ♥ Piękny płaszcz i cudowny szalik, zawsze go u Ciebie komentuje, bo niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja ;) śliczny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie płaszcz bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna stylówa i super zmiana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiekna stylizacja i zdjęcia! Wygladasz na bardzo pozytywna osobę. Cieszę sie ze trafiłam na Twojego bloga 😄

    OdpowiedzUsuń
  18. Dystyngowana Kleopatra w kracie Burberry <3 super zmiana i mega stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się stylizacja. Uważam, że świetnie komponuje się z Twoją niebanalną fryzurką
    pozdrawiam
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie spotkania są niesamowite. Ubrałaś się bardzo odpowiednio, wygoda i klasa. Szalik cudny a fryzura bardzo ładna ale ładnemu we wszystkim ładnie. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak Ci pięknie w tych włoskach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmiany są potrzebne, wiem coś o tym :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak pięknie Ci w tej nowej fryzurce (tzn. w tamtej też było super, ale teraz chyba jeszcze lepiej)!
    Zestaw idealny na tę porę, ciepły, wygodny i przede wszystkim bardzo stylowy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja, bardzo podoba mi się płaszcz :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny jest ten szal :) Uwielbiam takie jesienne stylizacje na luzie :)
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wlosy !
    Fenomenalna zmiana, niby nie duża, ale Twarz taka promienna że od razu zauważyłam, że coś się zmieniło... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CIeszę się, że się podoba. Ja też jestem zadowolona z tej fryzurki.

      Usuń
  27. Słońce pięknie wyglądasz w nowej fryzurze! I piszę to ja- zwolenniczka długich włosów. Może po prostu ładnemu we wszystkim ładnie:).

    OdpowiedzUsuń
  28. może trochę do mnie ? ha,ha! włosy to ważna rzecz, ładne, zadbane to 50% sukcesu :) super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale zmiana! Super! Widać że jesteś zadowolona, cała promieniejesz :)
    Fajna stylizacja do latania po mieście, przyjemna dla oka, kolorowa ale z umiarem, szal śliczny, a spodni zazdroszczę, a w zasadzie to nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Baaardzo podobasz mi się w nowej fryzurze!

    OdpowiedzUsuń
  31. Z Kleopatrą oczywiście!!! Ta fryzura pięknie podkreśliła Ci rysy twarzy!
    Super zestaw! Nowoczesny, ale z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  32. kradnę cały zestaw! :) tak wiem, Kosa przekazała mi pozdrowienia, dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie zestawy, można nosić je przez cały rok na okrągło, a i tak się nie znudzą, a i tak będą zachwycające. Nie potrzeba setek ubrań w szafie, bo wystarczy zmieniać swetry, golfy czy koszule i jeansy i dalej będziemy wyglądać świetnie. Wygoda, klasyka, elegancja, nonszalancja i urok. Piękne kolory. Wszystko ten zestaw ma. Cóż więcej potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Płaszcz znajduje się w mojej liście must have! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się Twoja fryzura. A nie myślałaś, żeby rozjaśnić kolor, tak w kierunku brązu? Ty jesteś młodą dziewczyna i może to co teraz napiszę źle zabrzmi, ale jaśniejszy kolor dodałby blasku Twojej buzi.
    Co do stylizacji to podoba mi się, długosc tej kurtki czy raczej płaszcza fajnie eksponuje Twoje długie nogi.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna zmiana! Super Ci w nowym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne połączenie :)
    Torebką się zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo udany i ponadczasowy zestaw.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo dobrze się ubrałaś na te wszystkie "okazje", a ten sweterek jest śliczny i bardzo Ci pasuje kolor:) A fryzurka? Że tak powiem odmłodniałaś jakby, fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. No prosze, mam plaszczyk w podobnym kolorze, i jakos nigdy nie pomyslalam, zeby zestawic go z czerwienia. Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  41. Paula, bardzo dziewczęco wyglądasz w tej nowej fryzurce :) ...stylizacja super, jak zawsze, w pełni uniwersalna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń