niedziela, 7 stycznia 2018

Jak nosić beret?



Zasadniczo - na głowie :) Z tego co wiem, ta metoda sprawdza się najbardziej!
A na poważnie...
Moja pierwsza w tym roku stylizacja, czyli mieszanka trendów i mojego modowego widzimisię.
Beret, ulubione okulary, wełniany męski golf oversize i jasny płaszcz.
Plus odrobina panterki jako dodatki a więc botki, torebka i jedwabna apaszka, której praktycznie nie widać spod golfu, ale taki właśnie był zamysł.





Zdjęcia by Aga S.


Płaszcz/coat - Zara
Golf/turtleneck - Lecomte
Spodnie/trousers - H&M
Botki/boots - Zara
Okulary/sunglasses - Ray Ban
Beret/beret - no name
Apaszka/silk scarf - Betty Barclay
Torebka/bag - Persunmall
Rękawiczki/gloves - Mohito

41 komentarzy:

  1. Dziś mam słaby dzień i brakuje mi zdolności interpretacyjnych słowami, ale bardzo mi się podoba, dla mnie ta panterka tutaj dodaje bardziej elegancji, niż pazura i to jest cudnie zaskakujące ☺ Buziaki Paula ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz obłędnie w tym płaszczu. To zdecydowanie Twój kolor. Bez dwóch zdań jest to jedna z moich ulubionych Twoich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezmiernie mi miło, obiektywnie też ją lubię :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa jest ta torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość nietypowa, choć mam ją kilka lat ale noszę rzadko, za to jak już założę dodaje pazura każdej stylówce!

      Usuń
  4. Bardzo lubię ten twój płaszcz. Świetnie go zestawiłaś. Wszystko ładnie z klasą. A w tle przysięgłabym, że Paryż, a nie Częstochowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie stylizacje;) wyglądasz bardzo elegancko i stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Piękny na foto, ale drugi raz bym go nie kupiła bo fason super, ale materiał się szybko mechaci.

      Usuń
  7. fajna torebka

    https://emistrazaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Paula :) Wszystko mi się podoba i beret i panterka, i golf, i płaszcz. Jest ciekawie i elegancko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba taki paryski szyk. Sama jednak dość staro czuje się w berecie. Chętnie jednak zapoluje na płaszcz, bo ma piękny kolor :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://domnaetacie.blogspot.com

    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tego z Zary, który ja mam nie polecam, fason i kolor super, materiał do bani.

      Usuń
  10. Ja też się cieszę że Cię znalazłam|:)))lubię osoby które doceniają modę ale się jej ślepo nie poddają:)))w berecie wyglądasz ślicznie:))ja to nie czapkowa jestem,źle w nich wyglądam i źle się czuję:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodatki pięknie tutaj się zaprezentowały. Podoba mi się ten niuans z apaszką i golfem.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ten zestaw
    wyglądasz ja paryżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie w poście jest zaje***** tak jak i cała stylizacja !!!

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i niezwykle stylowy zestaw! Świetne dodatki :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aw...You look awesome, very stylish outfit! xoxo

    www.cantiquejoice.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak koleżanka wyżej uważam, że wyglądasz jakbyś spacerowała ulicami Paryża :) Pięknie, klasycznie i z delikatnym pazurem. Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w takiej odsłonie

    ~~~~~~ Zapraszam do siebie ~~~~~~
    Miłej niedzieli, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię spokojne kolorystycznie zestawy. Nawet nieco podobny, bo też z panterkowymi dodatkami pokazywałam niedawno u siebie. Niestety nadchodzące trendy wiosenne "wyrwą" nas z tego stanu, czego trochę żałuję, bo ostatnio wolę takie właśnie proste, wysmakowane zestawy jak Twój. I wcale mi nie się nie spieszy do mocnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja! Najbardziej podoba mi się jasny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz w tym kolorze :) Ja planuję kupić czarną czapkę z pomponem. W sklepie Sterkowski.pl spodobało mi się kilka modeli.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mały dodatek a jak wiele zmienia! Pokochałam ostatnimi czasy berety! Tak i na stronie https://www.milagro-store.pl znalazłam całkiem ich spory wybór.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za ten poradnik teraz już będę wiedziała jak i do czego nosić berecik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Berety to świetny sposób na dodanie szyku i elegancji do każdej stylizacji. Bez względu na to, czy chodzi o proste jeansy i bluzkę czy bardziej formalną sukienkę, beret doda całości niepowtarzalnego charakteru. Ponadto, noszenie beretu to doskonały sposób na wyrażenie swojej indywidualności i wyróżnienie się z tłumu. Istnieje wiele różnych stylów beretów, a każdy z nich ma swój własny charakter, co pozwala na dobranie idealnego modelu do swojego stylu.

    OdpowiedzUsuń