niedziela, 7 października 2018

Jak oswoić panterę?



Czy próbowałyście kiedyś oswoić panterę?

Zwierzę to chimeryczne, o bardzo wyrazistym charakterze więc nie każdemu udaje się ta sztuka. Jest dzikie i drapieżne z natury, nie można więc przesadzić.

Najlepiej zacząć delikatnie, spokojną czernią lub stonowanym beżem. Khaki również się nada.
Nasza pantera nie będzie wówczas agresywną kocicą (jak to bywa na przykład w połączeniu z różem czy czerwienią), ale stylową kotką z klasą!







Zdjęcia by Dave


Sukienka/dress -  Zara
Marynarka/jacket - Mango
Torebka/bag - Michael Kors
Botki/boots - Reserved

22 komentarze:

  1. Ooo... Masz znowu Boba. Cudownie. Jak już mówiłam w każdym wydaniu cię uwielbiam. Super stylizacja co mi się rzuciło w oczy pięknie sukienka podkreśla biust. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) myślę nad tym czy jeszcze ich nie skrócić...

      Usuń
  2. Super pantereczka :) Świetna fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pierwsze foto Kochana <3 wygladasz wspaniale :*
    BLOG ANGELIKA EM

    OdpowiedzUsuń
  4. OOooo ścięłaś włosy kochana :D
    A w poprzednim poście aż nie mogłam się nadziwić, że tak szybko Ci urosły :)

    Ja właśnie mam mieszane uczucia co do tej panteryyy- tzn nie tej konkretnie, ale ogólnie do panterrry i to chyba wlaśnie przez to, że zbyt dużo naoglądałam jej się w towarzystwie świńskiego różu :O aaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ścięłam, szybko rosną, do kolejnego lata odrosną :)

      Usuń
  5. Niezła z Ciebie "treserka," bo z panterą poradziłaś sobie wyśmienicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie:) Ostatnie zdjęcie super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka! Szkoda, że nie mam tak zgrabnych nóg ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie :) A marynarka klasa! Poluję na coś takiego, w stylu Balmain :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam drugą z H&M, ale nie z tej linii Balmain, muszę tylko do niej znowu schudnąć :)

      Usuń
  9. Wiele osób nie przepada za panterką. Naszym zdaniem w odpowiednim towarzystwie może wyglądać naprawdę super. Twoja stylizacja tego dowodzi :).

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam ze 2 sukineki w panterke, ale fakt trzeba to dobrze dobrac zeny nie bylo wyzywajaco :)

    OdpowiedzUsuń