niedziela, 24 listopada 2019

Pani zima



Mam chłodny, typowo "zimowy"typ urody, czyli jasną cerę, niebieskie oczy i ciemne włosy.
W związku z tym nie noszę kolorów ziemi, brązów, pomarańczy czy khaki, za to uwielbiam zdecydowane, mocne barwy, a więc czerwień, czerń czy błękit.
Zimowy płaszcz w tej ostatniej kolorystyce nie jest rozwiązaniem oczywistym, a jednak upolowałam go rok temu na wyprzedaży w Reserved i darzę dużym sentymentem - nikt jak on nie "wyciąga" niebieskiej głębi mego spojrzenia :)
Jednocześnie bardzo podobają mi się jasne zestawienia na jesień i zimę... Wiem, bardzo niepraktyczne, chyba, że tak jak ostatnio świeci słońce i jest sucho. Wtedy można się pokusić o białe spodnie, co też uczyniłam.
Do bieli i błękitu pasuje mi szarość, więc sweter i dodatki w tym właśnie kolorze. Plus masa perłowa w naszyjniku, połyskująca niczym galaktyka...
Tak lubię.










 Zdjęcia by Mar


Płaszcz/coat - Reserved
Sweter/sweater - Reserved
Spodnie/trousers - Stradivarius
Botki/boots - Zara
Naszyjnik/necklace - no name
Torebka/bag - no name

17 komentarzy:

  1. Śliczny kolor płaszczyka. Też lubię jasne kolory niezależnie od pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się kolory, bo niebieski to też mój kolor choć w tym sezonie uległam brązom...mam płaszcz niebieski z Reserved i świetnie się nosi...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor płaszcza, naprawdę robi wrażenie. Chyba porozglądam się w sklepach za czymś podobnym :) Na oku mam też beret ze sklepu Sterkowski.pl więc wszystko będzie do siebie pasować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszczyk! I wygląda, jakby był mega przyjemny w dotyku i cieplusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie Ci w błękicie:))

    Może nie uwierzysz, ale z natury też jestem zimą - ciemnowłosa, niebieskooka i blada:D I przerobiłam się na rudą jesień zimową:D

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie post identyczny, tylko jego przeciwieństwo, że uwielbiam kolory ziemi, a już dawno przestałam nosić te wyraźne i zdecydowane :P hehehe

    Tak czy siak, płaszczyk mega mi się podoba, już dawno, dawno nie widziałam na ulicach mojego ukochanego niegdyś baby blue <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Takie kolory rzadko widać na ulicach polskich miast... niestety :) Ale masz rację, kolor tego płaszczyka pięknie podkreśla barwę oczu. Super zestawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Bardzo ładny płaszczyk, kolor nietypowy, ale nie można mu ująć szczególnego uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I like that coat. It looks great. I will use it to match my modern bag.

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow, wygląda to niesamowicie! Chociaz sama mam podobny typ urody, nie odważyłabym się na tak jasny total look. Ale podziwiam efekt finalny - bez wątpienia masz nosa do stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszcz. Świetnie komponuje się w połaczeniu z szarym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jestem fanką płaszczy zimowych oraz dodatków do nich :)

    OdpowiedzUsuń