niedziela, 16 sierpnia 2020

Zwierzę urlopowe



Nareszcie!
Oficjalnie do końca sierpnia mam urlop!
Pierwszy tydzień spędzany "na miejscu" po woli zapełnia się planami typu... mycie okien :) Tak wiem, powinnam odpoczywać, ale ileż można. Ja nie umiem nic nie robić będąc w domu. Zwłaszcza mieszkając z dwoma futrzanymi potworami, które z upodobaniem wyglądają przez okna zostawiając ślady mokrych nosów a czasem również jęzorków i łap.
Poza tym zamierzam nadrobić zaległości towarzyskie (drodzy znajomi, w tym tygodniu jestem bardzo mocno uchwytna :)
A w przyszły poniedziałek, fruuuu!!!!
Trochę południowego słońca i ciepłe morze, zdecydowanie to lubię najbardziej!








Zdjęcia by M.

Sukienka/dress -  Tom&Rose (Biedronka)
Botki/boots - Carinii by Natalia Siwiec
Torebka/bag - no name
Bransoletka/bracelet - Pandora
Zegarek/watch - Michael Kors

13 komentarzy:

  1. Znam te ślady kocich łapek i niskie na szybach. Mam 4 nieokrzesane futra :D Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie te niżej robi Imbir, a te wyżej moja suńka Kara :)

      Usuń
  2. bardzo dawno mnie tutaj nie było!!! Wyglądasz kwitnąco!!! super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka 😍 Udanego urlopu i cudnego wyjazdu 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu mega! Cudowna sukienka, mega kolor i świetna długość. Fajnie dopasowałaś buty i torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja, nie wiedziałam, że można stacjonarnie dostać takie ładne rzeczy :) sama zwykle wybieram sklepy online, bo tam zawsze znajdę jakieś letnie, luźne sukienki rozkloszowane (nigdy nie biorę obcisłych). botki też ładnie ci się komponują z torebką i biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna sukienka na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń