sobota, 14 września 2013

Cztery kolory - KONKURS!


Kochani, FIGURA nie zapomina o moich Drogich Czytelniczkach również  jesienią! Aby być w dobrej formie i zadawać szyku w bikini w nadmorskich kurortach, latem obdarowaliśmy Panie zestawami produktów marki - herbatkami, kapsułkami i koktajlami. Teraz czas na coś bardziej fashion!
Mamy dla Was bransoletki, w czterech cudnych kolorach, które ożywią każdą burą aurę i poprawią nastrój w deszczowy dzień.

Do rozdania mamy pomarańczową, różową, zieloną i granatową.



Aby którąś z nich zdobyć należy:

1. Polubić fanpage MOJA NOWA FIGURA - TUTAJ
2. Polubić mój fanpage - TUTAJ (jeśli również dodasz blog do obserwowanych, będzie mi miło :)
3. Napisz, dlaczego bransoletka powinna trafić właśnie do Ciebie a także podaj swoje imię, pierwszą literą nazwiska oraz adresem e-mail


Konkurs trwa 7 dni, a więc do soboty 21 września do godziny 23.59.

Zwycięzców wybiorę ja, przy czym nie będzie się liczyć długość wypowiedzi, po prostu mnie zaskoczcie, nie ważne w ilu słowach :)

Nagrody zostaną do Was wysłane pocztą.

POWODZENIA!

12 komentarzy:

  1. Ewa ł-T, viosna@poczta.fm

    Dlaczego do mnie:)? Hm nasuwa mi się odpowiedź: a dlaczego nie:)?
    Epopei tu nie utworzę, bo umysł ze mnie ścisły, to i formowanie swoim myśli w zdania nie przychodzi mi z lekkością.
    Będzie więc krótko, w 'chłopskich' punktach:
    - bo bransoletki lubię (nawet bardzo),
    - bo kolory też lubię:),
    - bo chciałabym (to się nazywa argument),
    - bo każda kobieta potrzebuje czasem zrobić sobie prezent.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym dostać taką bransoletkę. Miałam kiedyś bardzo podobną do tej zielonej. Dostałam w prezencie od chłopaka. Prawie się z nią nie rozstawałam. Kiedyś nad jeziorem chcąc wejść do wody, zdjęłam ją i zostawiłam na leżaku. Gdy wróciłam, bransoletka zniknęła. Bardzo mi jej żal, to był nieodłączny element, można by rzec talizman. Do tej pory nie przyznałam się chłopakowi do straty bransoletki. Byłoby mu przykro. Na razie udaję, że po prostu jej nie noszę, bo rzekomo nie pasuje do stroju. Przydałby się jakiś zamiennik, który udawałby starą bransoletkę.

    Aldona K.
    aldikam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Diana Ł.
    diane-fashion@wp.pl

    Chciałabym dostać bransoletkę, ponieważ mając ją na ręku nie zapominałabym o produktach Figura, a posiadam ich całą serię. :) Niestety, jestem taka zalatana, że często po prostu o nich nie pamiętam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa S. evvvvi@op.pl

    Chciałabym dostać taką bransoletkę a najchętniej to tą zieloną bo to mój najukochańszy kolor = nadzieji,odnowy, spokoju i harmonii.Od razu skradła moje serce swoją intensywnością,prostotą i elegancją .Idealnie pasuje na każdą okazje : do pracy ,na spacer, do biegania.Jest uniwersalna i pasuje do każdej Figury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym wygrać którąś z tych bransoletek, ponieważ bardzo lubię biżuterię, która pozwala kobiecie poczuć się jeszcze bardziej wyjątkową osobą oraz potrafi dodawać pewności siebie... Poza tym nigdy jeszcze nic nie wygrałam i było by mi bardzo miło, gdyby ta zła passa się odmieniła ;)
    Pozdrawiam

    Ewa W.
    sometimesintheshop@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym wygrać bransoletkę, gdyż chce podarować ją pewnej przyjaciółce, z którą muszę się niestety rozstać na czas moich studiów :(
    Rozjeżdżamy się w dwa zupełnie inne miasta i nie będziemy mogły ze sobą utrzymywać kontaktu. A myślę, że taka właśnie bransoletka byłaby fajna rzeczą przypominająca jej o naszej wieloletniej przyjaźni

    Klaudia Ko
    obiewktyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. natalia w
    kallet@o2.pl
    dlaczego bransoletka do mnie trafic ma?
    odpowiem wam szybko na ten fakt
    gdy 1 raz ja ujrzalam odrazu oniemialam
    już sam jej widok wywołuje uśmiech na mej twarzy
    nie jedna kobieta o takiej bransoletce marzy!
    po pierwsze jest mega odlotowa
    po 2 wygodna i stylowa
    po 3 energetyczny pomaranczowy kolor ma
    po 4 jest prosta ale piekna tak jak ja
    po 5 na jesien nadaje sie
    po 6 uszczesliwcie nie tylko mnie:)-mojego faceta tez bo usmiech na twarzy mej sprawia ze i on jest szczesliwy i piekniejszy jest kazdy dzien

    moglabym wymieniac tak w nieskonczonośc ale po prostu powiem wam szczerze te bransoletki piękne i to mój must have na jesienne ponure dni gdy handra i za oknem deszcz dudni:)

    dlatego tak bardzo bym ja chciala bo optymizmem by innych zarazala

    OdpowiedzUsuń
  8. Mariola W.
    mariola.wisnie@gmail.com

    Jestem typem chomika. Jakby tego było mało - wybrednego chomika, o guście wyrafinowanym i zafiksowanym na kolor granatowy. Wyłapuję wszelkie smakowite, granatowe kąski i dołączam je do swojej kolekcji Małych Dzieł Sztuki. Nawet chomik bywa wrażliwy na piękno. Nie pozostaje mi nic innego, jak wciąż i wciąż poszukiwać, węszyć i szperać, by czasem natrafić na prawdziwe perełki, takie jak ta cudna bransoletka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Magda S.
    zaba233@gmail.com

    Dzięki takiej barwnej bransoletce mój codzienny styl stałby się bardziej szałowy i kolorowy.
    Zmieniłaby moją szarą codzienność w bardziej spontaniczną i mega soczystą.
    Z radością nosiłabym taką bransoletkę na mojej dłoni, bo z pewnością jej widok poprawiał by mi nastrój.
    No i jest mi potrzebna, bym mogła poczuć się modnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anna P
    11lip85@gmail.com

    W sierpniu urodziłam kochanego synka. On nadostawał tyle prezentów, a o mamie nikt nie pomyślał i muszę sama sobie zrobić prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się:)
    A dlaczego? Może dlatego, że zaczyna dobijać mnie ta szara rzeczywistość, którą widzę za oknem po przebudzeniu. Zbliża się jesień, więc co za tym idzie większość kobitek poubierana będzie w brązy, szarości, beże i czerń. Zawsze lubiłam się wyróżniać (nie, żebym wyskakiwała w różowym płaszczyku:)), ale niestety nie dam rady w tym roku zmienić swojego czarnego płaszcza na inny w jaśniejszym kolorze, więc może chociaż te bransoletki dodałyby koloru moim stylizacjom. Sama czułabym się o wiele lepiej widząc przy czarnym rękawie np. bransoletkę w kolorze różowym (tak róż idzie za mną od początku lata). Mam różowy zegarek, więc idealnie by się z nią komponował.
    Obserwuję jako: Agnieszka
    e-mail: agniesia0588@wp.pl
    PS: Zapraszam również do siebie na Waniliowe rozdanie:)
    Pozdrawiam w ten zimny wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak każda kobieta lubię otulac się kolorową biżuterią a bransoletki szczególnie przypadają mi do gustu. Te są śliczne, oryginalne, takie inne. Bardzo podoba mi się ta w kolorze czerwonym, która idealnie będzie pasowała do korali o podobnym fasonie i razem dodadzą moim czarnym ubraniom /które uwielbiam i często noszę/ radosnego koloru.
    Krystyna H
    E-mail: r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń