niedziela, 10 września 2017

Perły na co dzień



Modę na sztuczne perły wylansowała Gabrielle Chanel prawie sto lat temu. Słynna Coco "miała nosa" bowiem trend ten powraca co jakiś czas, ciesząc oczy i serca wszystkich miłośniczek świecidełek.
Jako rasowa sroka nie byłabym sobą, gdybym nie wypatrzyła takich ozdób w nowych kolekcjach, proponowanych na jesień i zimę 2017.
Jednocześnie nie byłabym sobą, gdybym nie uznała, że co jak co, ale syntetyczne perełki na kołnierzyku to ja mogę naszyć sama, bez konieczności inwestowania stu kilkudziesięciu złotych w nowy ciuch z Zary. Zwłaszcza, że skarbonka po urlopie świeci pustkami. No i znalazłam w szafie odpowiednią koszulę, zaś w szufladzie "krawieckiej" ozdoby imitujące wytwory miłych morskich żyjątek.
Obejrzałam wieczorami kilka filmów klasy "B" i "C" jednocześnie szyjąc, ale stworzyłam to, co chciałam. Czyli całkiem "nowy" stary ciuch.





Zdjęcia by Beassima


Koszula/shirt - Dolce & Gabbana + DIY
Spodnie/trousers - Takko
Trampki/shoes - Converse
Torebka/bag - Bershka
Okulary/sunglasses - Solano

28 komentarzy:

  1. Fajnie..prosto, niby zwyczajnie, na luzie. W takich zestawach Cię lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy chęć by stworzyć coś nowego. Ja też tak robię.
    Perełki na ciuchach podobają mi się jak i inne ozdób (byle nie przesadzić). 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Paula ☺ Ja mam to szczęście, że dopadłam w zeszłym roku dżinsową koszulę z perlistym kołnierzykiem, zdjęcia w kolejce więc niech będzie, że odgapiłam ☺❤ ale Ty masz prążki z perłami, dwa w jednym ☺ Buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, jeśli coś jest fajne i na czasie to wiesz, ciężko mówić o odgapianiu< twój zestaw na pewno będzie zupełnie inny, czekam by się zainspirować!

      Usuń
  4. Ślicznie wyszło, cudownie wyglądasz...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł ..a ja dodatkowo mogłam tą precyzję w naszywaniu obejrzeć na żywo. Brawo kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo supeeeer zestaw! I ta torebeczka ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw! Perełki wyglądają świetnie, stanowią swego rodzaju biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładną masz koszulę;) świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też bardzo podoba się ten perełkowy trend, muszę sobie ozdobić jakaś koszulę, świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MArysiu, fajny sposób na ożywienie starego ciucha :)

      Usuń
  10. Piéknie wygladasz. Zainspirowalas mnie! Tez zrobie sobie taki kolnierzyk

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw świetny, podoba mi się koszul a szczególnie jej kołnierzyk, ciekawie wyglądają te trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci to wyszło. Podoba mi się. Może i ja ozdobię sobie koszulę lub sweterek perełkami. Póki co, kupiłam ostatnio kolczyki perełki, chodziły za mną od dawna, po czym poszłam na zakupy a tam mnóstwo ubrań z perełkami :-) Twój wariant oczywiście dużo tańszy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam pewna, że będę szpilki, a tu takie miłe zaskoczenie- są tramposze i wyszło mega oryginalnie i stylowo <3
    Super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I wyszło super!!!
    Bardzo mi się całość podoba! Mogłabym w to wskoczyć od razu:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to wykombinowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja. Brawo za DIY :) koszula świetnie się prezentuje, a do tego nie spotkasz takiej samej na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się ciesze, że perły wróciły z takim hukiem :)))) Cudownie :))) Kisses - Margot :)

    OdpowiedzUsuń