piątek, 9 maja 2014

Jej styl - Miroslava Duma


Filigranowa, ciemnowłosa i śliczna. Ubrana zgodnie z najnowszymi trendami na światowych wybiegach, ale zawsze z nutą indywidualizmu. Córka senatora, twórczyni serwisu Buro24/7, bywalczyni Fashion Weeków na całym świecie, ikona mody. Miroslava Duma, zwana przez przyjaciół i fanów pieszczotliwie Mirą.
Uwielbiam jej styl, zapewne tak, jak wiele z Was. Fascynuje mnie nie tylko jej ogromne wyczucie w łączeniu ubrań, butów i dodatków, ale fakt, że taka drobina (150 cm wzrostu!) może tak doskonale wyglądać w fasonach, które teoretycznie wyglądają dobrze tylko na wysokich modelkach.
Oto kilka przykładów. Patrzcie i inspirujcie się, jak ja :)
Wszystkie zdjęcia pochodzą z internetu, nie są mojego autorstwa.

16 komentarzy:

  1. Piękna kobieta i piękne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza sukienka rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreacje są boskie, każda stylizacja ma to coś.
    Ostania biała stylizacja jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No miałam dobre chęci, ale wspominka, że nazywają ją Mirą mnie odrzuciło. Ile to kiepskie skojarzenie potrafi zdziałać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. skórzane spodenki.. BEST!
    Niektórych stylizacji kompletnie nie rozumiem i mi się nie podobają, ale ja tam od mody nie jestem ;) mówię tu bardziej o zestawach typu : pepitka, brąz z melonikiem czy biel ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się te zdjęcia ;)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo niska, jednak wysokie szpilki robią swoje ;) Do tego odpowiednie ustawienie aparatu.
    Jest piękna, będę się nią zachwycać, ale szczerze powiem, że wcześniej o niej nie słyszałam. : )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jesienne zestawy wymiatają, co do typowo letnich i zimowych to nie jestem przekonana :))) Buziaki Reika :*

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie! zawsze na czasie i z klasa!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. oo mamo! jaki ona ma styl :o <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie zachwyca, że w każdym wydaniu wygląda 100% ;)

    OdpowiedzUsuń