niedziela, 11 maja 2014

Not good enough...


Wróciłam z Fashion Week Poland. Trzy dni pełne pozytywnej energii, spotkań z fantastycznymi ludźmi i głowa pełna inspiracji. Świetna impreza, ciekawe kolekcje, showroomy pełne cudnych ubrań i dodatków. Relację pokażę Wam wkrótce, natomiast już odkryłam jeden wielki minus wyjazdu - jedyne, o czym myślę to pozbycie się 3/4 moich ubrań i zaopatrzenie w całą tonę nowych (na które obecnie nie mam totalnie funduszy)...
Ogólnie dzisiejszy post jest o jednym wielkim niedosycie. Napatrzyłam się na wiele cudownie ubranych osób i jedyne, o czym myślałam to "o rany, chcę to!", po czym nachodziła mnie bardzo życiowa i brutalna konkluzja - "no tak, mogę to mieć... albo zapłacić czynsz za mieszkanie". Jako człowiek racjonalny, wiadomo którą opcję wybiorę. Nie kręci mnie jakoś wizja siebie, w ekskluzywnych szpilkach, koczującej pod mostem...
Zestaw na luzie, zdjęcia przepalone, też powinno być inaczej, a nie jest... Dziś mam chyba jeden z tych dni, w których chętnie zamieniłabym się na życie z kimś innym, moje uwiera mnie jak kamyk w bucie i nie jest to tylko kwestia tego, czego mi brakuje w szafie...


 

Zdjęcia GNESHKA


Szpilki/pumps - River Island
Jeansy/jeans - Tally Weijl + DIY
Koszulka/shirt - Sinsay
Kurtka/jacket - Stradivarius
Naszyjnik/necklace - Diva
Bransoletka turkus/bracelet - Shebijou
Bransoletka sztywna/bracelet - Shebijou

52 komentarze:

  1. Świetny zestaw! zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie super!
    Bardzo podobają mi się takie poszarpane, ale siebie w nich jakoś nie widzę... Może z czasem się to zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansy idealnie na tobie leza! Wygladasz swiezo i promiennie! Kazdy ma kiedys taki dzien, ale nie trzeba miec wszystkiego zeby byc szczesliwym ;) Obojetne czy Louboutin czy nie, kazde nowe szpilki ciesza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie kwestia nowych szpilek, nie muszę mieć wszystkiego :)

      Usuń
  4. Tak wygląda kobieta sukcesu, silna i pewna siebie ;)
    Bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Twoje słowa to łyżka miodu na dziś, która była mi potrzebna :)

      Usuń
  5. świetną masz tą kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są świetne, przesadzasz ;)
    hehe, mam podobne refleksje co do cen ubrań i ogólnie chęci ich "posiadania" ;)

    FashionWeek... no tak, u mnie ;) a zupełnie nie miałam czasu na niego :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Życie jest inne niż je sobie wyobrażamy. Zresztą racjonalizm wygrywa z naszymi marzeniami i to chyba jest najsmutniejsze. Nie ma co się łamać. Look świetny. Taki inny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze się znajdzie ktoś, na kogo patrzymy z wytrzeszczonymi oczami napalonym wzrokiem. Szczególnie tą przypadłością cechują się kobiety spostrzegając jakieś ubranie. Mnie aż krew zalewa jak widzę, jak się niektórzy ubierają, a ja mam o wiele więcej ważniejszych wydatków. Ale przyjdzie jeszcze ten czas, kiedy będziemy się zachwycać sobą ! : )
    Świetny ten zestaw ; )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze to cieszyć się tym co się ma :) Ja też często patrzę z rozmarzeniem na te wszystkie piękne ciuchy, buty, dodatki etc. ale jednocześnie nie wydałabym kilkunastu tysięcy na sukienkę czy torebkę, zamiast szafy ubrań od projektantów wolę wybudować dom :)

    Twoja stylizacja jak zwykle bardzo udana :) Świetna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać relacji!

    PS Też tak mam, że po ciekawych przeżyciach i emocjonujących chwilach bardzo ciężko mi wrócić do rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku!!! Jak Ty pięknie wyglądasz w różowym kolorze!!! Świetny look!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor kurtki świetny, taki żywy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne buty. Kurteczka ze Stradivariusa również :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudne chwile uczą pokory, która jest niezbędna do odniesienia sukcesu! Głowa do góry Słońce! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne spodnie i kurteczka! uwielbiam różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kazdy miewa gorsze dni… ja czesto chcialabym sie z kims zamienic…ale potem uswiadamiam sobie, ze jednak nie hce, bo kocham swoje wlasne miejsce na ziemi tu i teraz…
    A Ty nie musisz wcale pozbywac sie swoich ubran, uwazam ze Twoja szafa jest genialna i jak nikt potrafisz z jej zawartosci wyczarowac takie cudenka… Jak tez dzisiejszy zestaw na przyklad - no genialny!
    Pozdrawiam Paulinko! Anka

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz fantastycznie, jeansy idealnie na Tobie leżą ;)
    Czekam na relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Ciebie w takim mniej formalnym wydaniu:)Świetny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne te spodnie, bardzo zgrabnie w nich wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne spodnie i botki :) Bardzo mi się podobają. Naszyjnik nadaje całej stylizacji takiego rockowego look-u :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Tally?? Ooooo, no to powiem Ci, że nie wyglądają :) hehe świetnie je przerobiłaś :) I w ogóle świetny look! :)
    Czekam już na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz fenomenalnie w takich stylizacjach jak ta! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw - urzekła mnie kurtka :) Znam doskonale te dylematy mieć to czy to również u mnie rozsądek zazwyczaj bierze górę :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Boskie szpilki! Z niecierpliwością czekam na relację z FW :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz, buty genialne, spodnie idealnie na Tobie leżą:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Paulina fajnie wyglądasz w takim wydaniu bardziej na sportowo, zresztą twoje wszystkie stylizacje są przemyślane i świetnie zestawione. Zaszokowała mnie tylko informacja że masz wzrost średni, bo po zdjęciach tego nie widać, wyglądasz na wysoką, no ale jesteś bardzo szczuplutka i to pewnie dlatego, no i masz długie nogi, dopiero na zdjęciach z innymi osobami widać że jesteś "Mała". Ja też taka jestem (161) a powszechnie wiadomo, że małe jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czasem przychodzą właśnie taki dni, gdy wszystko "uwiera".. ale głowa do góry :)

    Wyglądasz bardzo fajnie w różowym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna kurtełka i buciki:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny kolor kurteczki ♥
    uwielbiam Twoj styl i wyczucie smaku ^^


    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam po całości!!! A w tych jeansach to wygladasz boskooooooo! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz fantastycznie:) I patrząc na Twoja stylizację przypomniałam sobie, że ma podobna kurtkę, o której już zapomniałam, ale z powrotem ja przywrócę do łask. Ostatnio też tak mam, że podoba mi się mnóstwo rzeczy i myślę by je wszystkie mieć, chociaż z reguły to mąż namawia mnie na nowe ciuchy. Chyba, ze mnie tym zaraził:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szpilki i torebka <3 Będę zaglądała tutaj częściej ,stylizacja jak najbardziej w moim guście! Pozdrawiam :*:)
    zapraszam do siebie:

    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie rewelacja! wszystko mi się w tym zestawie podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń