piątek, 2 maja 2014

Parrots...


Uwielbiam nietuzinkowe fasony i wzory. Dla niektórych dziwne, dla innych śmieszne, dla mnie oryginalne.
Tak jest właśnie z tym kompletem w papugi. Zapewne nie przypadnie do gustu części z Was, ja zaś go bardzo lubię. Jest to bluzka i spódnica, ale dzięki paskowi w talii wyglądają razem jak sukienka. Ponieważ to zestaw dwuelementowy więc mam tutaj szerokie pole manewru. Sam dół lub sama góra zestawione z innymi dodatkami i elementami odzieży będą również tworzyć bajeczne, kolorowe zestawy. Nawet w połączeniu z ciuchami z sieciówek, nadal pozostanie w tym nuta indywidualizmu. Czyli tak, jak lubię najbardziej :)
Trochę dziś poszalałam z makijażem, ale wyjątkowo dobrze się w nim czuję. Oko a la Kleopatra to zabawy z linerem, możecie wierzyć lub nie, ale do tej pory nigdy tego kosmetyku nie posiadałam. Używałam tylko tuszu lub dodatkowo ewentualnie czarnej kredki. Namówiły mnie moje przyjaciółki i jestem im bardzo wdzięczna, bo czarny eyeliner Wibo z Rossmana, za 8 zł, to dobra inwestycja, mogę z czystym sumieniem polecić.


Zdjęcia GNESHKA

Szpilki/pumps - Zara
Komplet w papugi/parrots set - OASAP
Pasek/belt - no name
Obrączki/rings - Romwe

58 komentarzy:

  1. OMG!!! Genialny komplet, boska tkanina, a cały look po prostu powala - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz niesamowicie, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oblednie!!! Brak mi slow zeby powiedziec jak pieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja ale dobrze wyglądasz w tej kiecce!:)
    genialna talia:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. masz śliczne oczy, podkreślone wyglądają jeszcze ładniej :)

    papugi są urocze - całość wygląda trochę jak kimono. Ładnie wyglądasz, po prostu nie wszystko jest dla wszystkich, Ty wyglądasz modelowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Nie uważam, żeby w tym komplecie było coś dziwnego. Jest pięknie i niebanalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wygladasz. lubie takie odwazne wyraziste wzory.

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny zestaw! Skradłabym ochoczo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny komplet jedynie ten wzor wydaje mi sie ze jest ulozony do gory nogami i troszeczke mi przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie tu wchodzić!
    inspiracja <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieskie buty do tej sukienki to świetny wybór! Przemyślany ;) Wyglądasz bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie! Cieszę się, że tu trafiłam, piękne stylizacje i zdjęcia!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look. Pasuje do Ciebie. Pięknie Ci w tych kreskach. Ostatnie zdjęcie jest piękne!!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bajecznie, a makijaż to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz zjawiskowo w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeny jak ja Cię uwielbiam ! wyglądasz idealnie !!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło czytać Twój komentarz Kochana!

      Usuń
  17. Śliczna sukienka i figura! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, fenomenalny komplet! Zjawiskowo wyglądasz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba się skuszę na zakup dwuczęściowego kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealnie na majówkę, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. AŁA!
    Cudnie.
    Po prostu mnie zatkało.

    OdpowiedzUsuń
  22. A mnie się bardzo podoba. Też lubię oryginalne wzory. Mam bluzkę z motywem koni, dla wielu osób co najmniej dziwna;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny komplecik, taki troche "po japonsku"… Genialny wzor, oryginalny i przyciagajacy wzrok! Bardzo pasuje Ci taki zestaw kolorow. A makijaz - idealny!
    Pozdrawiam Paulinko! ANka

    OdpowiedzUsuń
  24. wiesz co Ci powiem? To chyba moja ulubiona Twoja stylizacja. Tak, jest cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja cały czas trwałam w przekonaniu, że to sukienka :D Ślicznie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz bardzo... azjatycko ten komplet, makijaż i fryzura :-) do sesji dałbym Ci kałasza i kapelusz wietnamkę
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na polu ryżowym? tylko musiałabym zdjąć szpilki :)

      Usuń
  27. OMG!!!!Ale pięknie!!!Nie ważne czy to kiecka czy spódnica ja też taką chcę!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. komplecik absolutnie zachwyca! slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny zestaw, idealne dobrałaś do tego szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  30. nam sie podobaja taie wzory, wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  31. niesamowita sukienka:) na ostatnim zdjęciu wyglądasz niesamowicie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny komplet, myślałam że to całość ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli kogoś by taki zestaw śmieszył to chyba tylko z zazdrości!
    Genialnie się prezentujesz w tym zestawieniu!
    Długość kiecki - seksi :))))

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowna sukienka - jej intensywność kolorów, jej wzór, jej fason! Twoja figura w niej jest oblędna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak zobaczyłam na Instagramie, to też myślałam, że to sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie! Absolutna bajka. Myślę, źe jeśli założyłabyś czarne buty, to bye byłoby takiego efektu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. PETARDA!! MISTRZYNI

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudownie wyglądasz! :) Ta sukienka jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Paulinko, to jest to!! wygladasz obłednie!!estra super i cud miód i orzeszki!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega look, wygladasz wspaniale! Uwielbiam tego typu sukienki, zawsze myslalam, ze jestem za niska do tego fasonu, poki nie przymierzylam, przymierzylam spodobalo mi sie, kupilam i nie zaluje czuje sie w takiej sukience swietnie pomimo niskiego wzrostu ;) no i co najlepsze moge ja laczyc nie tylko ze szpilkami, ale swietnie pasuje do trampek oraz adidasow, a w tym polaczeniu ostanio jestem zakochana ;)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra
    www.inspirreyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz naprawdę wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna, niecodzienna, w starym /ale nie przestarzałym/stylu długość spódnicy.

    OdpowiedzUsuń