wtorek, 30 sierpnia 2022

Prosto


Prosty ten zestaw do bólu, wiem o tym.

Czasem natomiast nie ma co kombinować, kiedy elementy grają ze sobą kolorystycznie, fasony do siebie pasują, a strój nadaje się i do pracy i na wiele innych okazji.

Dalej jestem chodzącą wyprzedażówką z Zary, ale w tym roku naprawdę obkupiłam się na samej jej końcówce. 

3 pary spodni (w tym te) po 39,99 zł, koszula widoczna na foto (59 zł, zakochałam się w kolorach!), komplet z poprzedniego posta i turkusowe klapki. Zmieściłam się z całością w kwocie 300 zł, co uważam za bardzo dobrą cenę za tyle ubrań. Zwłaszcza, że w większości pasują do siebie i mogę je miksować razem. 

Dziś więc taki zarowy prościak, enjoy!







Foto by Beassima


Bluzka/blouse - Zara

Spodnie/trousers - Zara

Sandałki/sandals - Stradivarius

Torebka/bag - Gino Rossi

3 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy taki prosty, ale ładny, bardzo 😉 no i ten kolor spodni, super!
    Kurczę, a ja nigdzie nie byłam, na żadnych wyprzedażach. Ale cóż, inne sprawy..

    OdpowiedzUsuń